پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:57:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق؛

کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» برگزار می شود

  • خلاصه :کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» 19 خردادماه ۱۴۰۰ به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ویژه فعالین فرهنگی برگزار می شود.

این کارگاه با ارائه محمد امین دخیلی «بنیان گذار مؤسسه آموزشی مسیر طلایی و مدرس دانشگاه و مشاور ارشد کسب و کار» برگزار خواهد شد.

سرفصل های کارگاه مذکور عبارتند از «معرفی فرصت های بی نظیر و پردرآمد فضای مجازی»، «تبلیغات حرفه ای و جذب مخاطب در فضای مجازی»، «روش های جلب اعتماد و فروش در فضای مجازی»، «طراحی کمپین و فروش ۱۰ برابر در فضای مجازی»، «رسیدن به درآمد بالا و ثابت در فضای مجازی»، «روش های حرفه ای تولید محتوا»، «گسترش و توسعه کسب و کار در فضای مجازی»، «روش های کسب درآمد در فضای فرهنگی ویژه فعالین فرهنگی» و دهها نکته کاربردی و مهم در فضای مجازی.

کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» چهارشنبه 19 خردادماه ۱۴۰۰ ساعت 14 برگزار می شود؛ ثبت نام شرکت در این کارگاه از طریق لینک https://noavari.dte.ir/OrAGw  صورت می گیرد.

شایان ذکر است این کارگاه از طریق فضای مجازی با مراجعه به لینک فوق و همچنین به صورت حضوری در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق واقع در قم، خیابان معلم، میدان روح الله، معلم 10، فرعی 3، پلاک 57 برگزار می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می توانند به نشانی اینترنتی noavari.dte.ir و یا کانال ایتا به آدرس noavari_dte@ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان تیم های نوپا در اکوسیستم فناوری های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما