شنبه 1 ارديبهشت 1403   02:43:56

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نشست تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

  • خلاصه :نشست تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور مدیر کل حوزه ریاست، معاون منابع انسانی و پشتیبانی و مدیر کل حراست و حفاظت این دفتر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: آنچه که برای ما مهم هست اینکه بتوانیم در این فرصت حیات، امانتی که بر دوش ما نهاده شده است را به سرانجام برسانیم. مهم این نیست که دیگران چه قضاوتی خواهند کرد و چه آمدن و رفتن هایی صورت خواهد گرفت چون برخی از این تغییر سنگرها حسب سیاست ها، مصلحت ها و گاها سلیقه ها و سفارش ها و رفاقت ها می باشد. آنچه که مهم است انجام درست وظایف همراه با اعتقاد و جدیت، در راستای اهداف دفتر و نظام مقدس در جهت زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) می باشد.

وی ادامه داد: بر اساس آیه شریفه «ما يلفظ من قول الا لديه رقيب و عتيد» و با اعتقاد به «فمن يعمل مثقال ذره خيرا يره و من يعمل مثقال ذره شرا يره» خدا را شاهد می گیرم طی ۲۶ بسال خدمت، با عهدی که بستم سعی کردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنم و عمر، جوانی، انرژی، آبروی و ظرفیتم را در حد توان و بلکه بیش از توان چه اوقات اداری و چه غیر اداری و گاها تعطیلات گذاشتم.

مدیر سابق روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: خدا را شاهد می گیرم که هرگز و هرگز و هرگز از زیادی و شدت و حساسیت کارها خسته نشدم؛ هر کجا که توفیق خدمت داشتم چه در حوزه ریاست و هیئت مدیره سابق دفتر در سال های ابتدائی خدمتم و چه در دفتر معاونت های مختلف منابع انسانی و پشتیبانی و چه در اداره بیمه و رفاه تلاشم در جهت رشد و تقویت آن حوزه و در راستای اهداف دفتر بوده است.

وی ابراز کرد: در سنگر روابط عمومی، على رغم تمامی مشکلات و محدودیت ها در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری و نیروی انسانی و محرومیت از حداقلی امکانات و بودجه که داشتن آن لازمه فعالیت در هر روابط عمومی می باشد، خوشحالم با توجه به رضایت مندی ریاست محترم، معاونان، مدیران و همکاران دفتر، نه تنها روابط عمومی حیاتی مجدد پیدا کرد بلکه به جایی رسید که می تواند مثل سالهای دور به صورت اداره کل تغییر جایگاه و ادامه فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد خاطرنشان کرد: خوشحالم با وجود مشکلات توانستیم قدم های خوبی در جهت کاهش هزینه ها برداریم فعالیت هایی از قبیل ساخت کلیپ ها و مستند ها ضبط تمامی فعالیت های دفتر ، امور نمایشگاهی، پوشش اردوهای دانشجویان نخبه ، فعالیت های مرکز همایش های غدیر و اتاق فرمان ، قراردادهای داخلی ، حضور در عرصه کشوری و استانی همانند کنگره های شهدای روحانی و مدافع حرم و همایش های مراکز حوزوی، طراحی سایت ثبت نام دیدار مقام معظم رهبری و سالگرد رحلت امام ره : همه اینها با کمترین هزینه توسط همکاران مان در این مدیریت کارسازی شده است.

وی مطرح کرد: على رغم نگاه غیر منصفانه و کارشکنی برخی از خبرگزاری ها و رسانه ها و شبکه های فضای مجازی نسبت به دفتر، توانستیم بیشترین و بالاترین انعکاس اخبار را حداقل در بین نهادهای حوزوی داشته باشیم.

مدیر سابق روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ابراز کرد: در تمامی مناسبت های سازمانی، ملی، مذهبی و انقلابی حضور به موقع و فعال و کیفی داشتیم که در قالب بیانیه ها، اطلاعيه ها، ویژه نامه ها و پوسترها و یا حضور در جلسات استانی و کشوری جزو اولین نهادها بودیم و تلاش کردیم هیچ تلفنی را بی پاسخ نگذاریم و هیچ درخواستی از بخش های مختلف دفتر را بی جواب نگذاریم.

وی تصریح کرد: برخود و همکاران سخت گرفتیم ولی نگذاشتیم برنامه های دفتر روی زمین بماند چه اوقات اداری و چه در غیر اداری و تعطیلات، حتی در ماه مبارک رمضان با دهان روزه در شرایط کرونایی از صبح تا نزدیک های افطار پای انجام وظیفه ایستادیم و در تمامی نشست ها، همایش ها، کنگره ها، نمایشگاه ها، جلسات مدیران در وسف و اردوی نخبگان علوم اسلامی و انسانی دانشجویی، حضور فعال و دائمی داشته ایم .

حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد گفت: مدیریت صورت گرفته در همه این موفقیت ها و توفیقات، مرهون همت، تلاش جهادی و همراهی همکاران در روابط عمومی بوده است که ضمن قدردانی، شرمنده زحماتی هستم که حتی خارج از ساعات اداری با امکانات شخصی انجام وظیفه کردند و البته اذعان داریم به اینکه حتما می شد بهتر از این هم عمل کرد و در جهت تعاملات سازمانی به توفیقات بیشتری دست پیدا کرد ولی یادمان نرود همه اینها در حالی بود که از حداقلی امکانات برخوردار بودیم که ان شاء الله در مدیریت جدید حتما گشایشی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به برادر خوبم جناب حجت الاسلام والمسلمین اولیایی بابت این انتخاب و توفیق حضور در سنگر روابط عمومی بعنوان مدیر روابط عمومی تبریک عرض می کنم و آرزوی توفیق را برای ایشان دارم.

مدیر سابق روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: لازم می دانم اولا از ابراز محبت و دلگرمی ریاست محترم دفتر حضرت حجت الاسلام والمسلمين واعظی که همواره حقیر را مورد لطف و عنایت خویش قرار دادند کمال قدردانی را داشته باشم و ثانيا از معاونان، مدیران، کارشناسان و همکاران محترم در بخش های مختلف دفتر قم ، شعب و نمایندگی ها ، جهت همه همراهی ها و مساعدت ها تشکر می نمایم - خصوصا محضر حجه الاسلام والمسلمين ثنائی و حجت الاسلام والمسلمین مخدوم به پاس همه صبوری ها، هدایت ها، راهنمایی ها و همراهی ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی ابراز کرد: در  پایان به پاس این توفیقات سجده شکر به درگاه خداوند متعال می سایم و ان شاء الله به شرط حیات و بقاء، حسب تصمیم مدیریتی سازمان، در سنگری دیگر انجام وظیفه خواهم کرد؛ از شما همکاران خوبم در روابط عمومی بخاطر همه همراهی ها، همکاری ها و تحمل تمامی شرایط سخت کاری که در کنارم بودید تشکر و قدردانی و عذرخواهی می کنم و خاضعانه از شما می خواهم هم حلالم و هم دعایم کنید.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اولیایی «مدیر جدید روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی» ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست دفتر تبلیغات اسلامی برای این انتصاب، گفت: این جابجایی ها مانند دو و میدانی ترکیبی بوده و ملاک از آن نیز ضعف مدیریت قبلی نیست، بلکه تزریق نیروی تازه نفس به روند فعالیت ها است.

وی به برنامه های خود برای ارتقای سطح روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: تلاش می کنیم تا این بخش را از لحاظ دانشی و محتوایی به روز کنیم و با صفوف نیز ارتباطی عمیق تر برقرار سازیم.

در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی «مدیرکل حراست دفتر تبلیغات اسلامی»، حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد را عضوی فعال، سخت کوش، دغدغه مند و دلسوز توصیف کرد و با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان داشت: معرفی فعالیت های دفتر و توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی از جمله وظایف این بخش است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما