پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:01:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه تأکید کرد:

دانش‌آموختگان به گونه ای سامان‌دهی شوند که الگوی جذب جوانان به تعلیم علوم دینی قرار گیرند

  • خلاصه :رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) گفت: ساماندهی دانش آموختگان باید به گونه ای باشد که به یک الگوی مناسب در جهت جذب جوانان شیفته به تحصیل علوم دینی قرار گیرند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعباس عشرتی در جلسه ای با مسئولان دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قم و معاونان و کارشناسان فناوری مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) برگزار شد، با اشاره به لزوم حضور دانش آموختگان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: برخی از فارغ‌التحصیلان ما در مقاطع بالاتر مشغول به تحصیل می شوند و این امر باعث شده کمتر در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما باید از ظرفیت های دانش آموختگان در عرصه های مختلف استفاده کنیم، گفت: ما برای این موضوع برنامه داریم و ان شاءالله بعد از مشخص شدن وضعیت کرونا ارتباطمان را با دانش آموختگان بیشتر خواهیم کرد.

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) تصریح کرد: امید است بتوانیم خود را با آن مطالب و استانداردهایی که مدنظر همکاران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است، تطبیق دهیم و طبیعتاً کار بهتر پیش برود.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم که از ظرفیت دانش آموختگان در عرصه فرهنگی و جامعه بهرمند شویم، چرا که اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً طلبه هایی که بعداً خواهند آمد و جذب حوزه‌ها خواهند شد، با یک نگاه روشن تر و آینده روشنی به فعالیت می پردازند، از این رو، بحث ساماندهی دانش آموختگان باید به گونه ای باشد که به یک الگوی مناسب در جهت جذب جوانان شیفته به تحصیل علوم دینی قرار گیرند.

در پایان این جلسه مرتضی برگستان «مدیر کل امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران» اظهار داشت: در حقیقت نسبت به مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) در امر کنش‌گری فرهنگی و اجتماعی در حوزه زن و خانواده امید زیادی داریم، چون این مؤسسه زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی است و اقتضائات و شرایط امر تبلیغ و کنش‌گری فرهنگی و اجتماعی کاملاً در آن واقف است.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله با کیفیت آموزش و فضای آموزشی و مدیریتی بسیار عالی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) امیدوار هستیم که به سوی حوزه دانش آموختگان در همه زمینه ها برویم و این مؤسسه به عنوان یک مدل به دیگر مجموعه ها معرفی بشود.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما