شنبه 1 ارديبهشت 1403   18:16:33

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در نشست «ماهیت و حیثیت دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی» مطرح شد:

بزرگترین تهدید و هدف گذاری فعلی دشمنان، دشمنی تمدنی است

  • خلاصه :استاد حوزه با بیان این که بزرگترین تهدید و هدف گذاری فعلی دشمنان، دشمنی تمدنی است، برنامه ریزی بلند مدت دشمنان برای تهدید خانواده و تهدید کودکان به عنوان مهمترین موضوع تمدن غرب

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، همزمان با دهه مبارک فجر نشست بصیرتی «ماهیت و حیثیت دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی» به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) در سالن جلسات علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ماهری «از اساتید حوزه و دانشگاه» با اشاره به سوره فاطر اظهار داشت: قرآن می فرماید: ان الشّیطان لکم عدو.. یعنی شیطان دشمن شماست. اما قرآن این حد را کافی نمی داند، بلکه دستور می دهد «فاتّخذوه عدوا». یعنی دشمنی شیطان را جدی بگیرید تا شما هم فعال شوید.

وی در تبیین علت و چرایی تاکید بر دشمنی با دشمنان گفت: اگر شما حیثیت «دشمنی دشمن را دشمن دانستن» نداشته باشید، دچار خسارتی بزرگ می شوید.

استاد حوزه و دانشگاه در تبیین برکات تربیتی دشمن دانستن دشمنان، با استناد به جمله معروف شهید قاسم سلیمانی مبنی بر «فرصتی که در تهدیدهاست، در خود فرصت ها نیست»، تصریح کرد: توجه به دشمنی دشمنان، پتانسیل های نهفته ما را روشن می کنند.

وی در نهایت با موشکافی ریشه مشکلات بر توجه به فاصله گرفتن از انقلابی بودن تاکید و خاطرنشان کرد: بزرگترین تهدید و هدف گذاری فعلی دشمنان، دشمنی تمدنی است و برنامه ریزی بلند مدت دشمنان برای تهدید خانواده و تهدید کودکان به عنوان مهمترین موضوع تمدن غرب موید این مطلب می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما