جمعه 10 فروردين 1403   18:23:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور سرپرست شعبه جنوب شرق کشور و فرماندار شهرستان دلگان صورت پذیرفت؛

کلنگ زنی یک مجموعه دارالقرآن و یک مدرسه شش کلاسه در شهرستان دلگان

  • خلاصه :سرپرست شعبه جنوب شرق و فرماندار شهرستان دلگان کلنگ یک مجموعه فرهنگی دارالقرآن و یک مدرسه شش کلاسه را در شهرستان دلگان را به زمین زدند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان دلگان صورت گرفت، پیرامون اهمیت و ارزش کار آموزشی و فرهنگی و اهمیت ورود خیرین مدرسه ساز در منطقه دلگان بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: این واحدهای فرهنگی و آموزشی به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و اولین خیر بومی دلگان کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد.

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: مقرر شد که این واحد آموزشی با همکاری خیرین دیگر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور حداقل به مدت شش ماه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان دلگان قرار گیرد.

وی در پایان از ساخت مجموعه دارالقرآن شهرستان دلگان خبر داد و خاطرنشان کرد: یک مجموعه ساختمانی برای دارالقرآن هم توسط یکی دیگر از خیرین کلنگ زنی شد تا بعد از اتمام پروژه ساخت و تکمیل در اختیار آموزش و پرورش، جهت برگزاری دورهای قرآنی برای دانش آموزان شهرستان دلگان مورد استفاده قرار گیرد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما