جمعه 10 فروردين 1403   02:09:56

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور تأکید کرد:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت طلاب در جهت جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با بیان این که استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انتخابات فرصت مناسبی است، گفت: باید جهت جذب مشارکت حداکثری از طلاب و مبلغین متخصص در این راستا بهره ببریم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در ادامه سلسله نشست های کارگروه های شورای هماهنگی نهادهای حوزوی، جلسه تشکیل ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی با حضور حجج اسلام والمسلمین سجادی «رئیس این دفتر»، بزمانی «امام جمعه شهرستان ایرانشهر»، رمضانی «رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان» و دیگر مسئولین و مدیران مدارس حوزوی در شهرستان ایرانشهر برگزار گردید.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سجادی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور و دغدغه مسئولین نهاد های حوزوی پیرامون انتخابات اظهار داشت: امیدواریم در این جلسات در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک همفکری و تجمیعی در راستای مشارکت مردمی در انتخابات صورت گیرد.

وی گفت: مشارکت در انتخابات و گسترش مشارکت از اهداف ماست و ما باید به دنبال این موضوع باشیم که تفکر ضدانقلاب و ضدنظام در جامعه مطرح نشود و اگر مطرح شد، در مقابل آن روشنگری نماییم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور تصریح کرد: در ابتدا باید روحانیون بتوانند تعامل خوبی با مردم و جامعه برقرار نمایند و ما واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم که دوری مردم با روحانیت یک آسیب هست که باید رفع گردد.

وی افزود: هر قشری از چشم مردم بیفتد، قشر روحانیت از چشم و دل مردم نخواهد رفت و این جایگاه و لباس از دل مردم بیرون نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی به ارائه چندین راهکار برای جلب مشارکت های مردمی برای انتخابات آینده پرداخت و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انتخابات فرصت مناسبی است و باید جهت جذب مشارکت حداکثری از طلاب و مبلغین متخصص در این راستا بهره ببریم.

وی گفت: استفاده از ظرفیت ملاهای محلی که افراد دغدغه مندی هستند و هماهنگی آنان به دست دفتر تبلیغات اسلامی است، ظرفیت بسیار خوبی برای جلب مشارکت های مردمی است.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی «رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان» هدف از برگزاری این جلسات را استفاده از تجربیات دیگر نهادهای حوزوی دانست و تصریح کرد: این جلسه با هدف استفاده از تجارب نهادهای حوزوی در کاهش آسیب ها و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات برگزار شد.

وی گفت: با دو هدف ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و اصل مشارکت و تبیین ویژگی افراد صالح،  ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود.

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کشور ما از سال 58 با تحریم های ظالمانه مواجه شده است و تا زمانی که جمهوری اسلامی بر حول محور مقاومت اسلامی می گردد، هجمه های دشمنان انقلاب بر علیه ملت و نظام ادامه دارد.

وی افزود: بسیاری از این حکومت ها اگر با چنین تحریم هایی مواجه بودند، ساقط می شدند اما نظام جمهوری اسلامی به برکت و عنایت خداوند متعال، رهبری امامین انقلاب، خون پاک شهیدان و حضور مردم و از همه مهمتر انفاس قدسی اهل بیت(ع) راه خود را ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی اظهار داشت: امروزه دشمنان با توطئه عدم مشارکت، سعی در پایین آوردن سطح مشارکت مردمی دارند لذا با اعتمادی که مردم به جامعه روحانیت دارند، باید برکات نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم و آنها را اغنا نمائیم که در انتخابات شرکت کنند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین بزمانی نیز چند راهکار را برای جلب مشارکت های مردم ارائه کرد که حضور و فعالیت مبلغین از مهمترین آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مبلغین انتخاباتی در عرصه تبلیغ باید با یک احساس تکلیف و انگیزه همراه باشد لذا در شبکه های تبلیغی باید از روحانیون مستقر، طرح هجرت، ائمه جماعات و روحانیون شاغل استفاده نمائیم.

در پایان این جلسه، مسئولین حاضر به ارائه راهکارها و پیشنهادات خود پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما