جمعه 10 فروردين 1403   01:11:52

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد:

ارائه کتب با تخفیف 50 درصد در جشنواره 5 سالگی نرم افزار «پژوهان»/ همکاری 100 ناشر با اپلیکیشن «پژوهان»

  • خلاصه :رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری جشنواره 5 سالگی نرم افزار «پژوهان» خبر داد و گفت: این جشنواره از روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) آغاز شده و به مدت یک هفته تا 6 تیرماه ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمود متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری جشنواره 5 سالگی نرم افزار «پژوهان» خبر داد و گفت: این جشنواره از روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) آغاز شده و به مدت یک هفته تا 6 تیرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: همه کاربران اپلیکیشن پژوهان می توانند در بازه زمانی مذکور، کتاب های مد نظر خود را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: کاربران اینستاگرام نیز می توانند آخرین پست ما را در این شبکه اجتماعی استوری کرده یا دوستان خود را منشن کنند تا ما نیز از میان آنها قرعه کشی کرده و به 10 نفر از آنها جوایز نفیسی را اهدا کنیم.

*اهدای جوایز به کاربران
وی با بیان اینکه جشن 5 سالگی پژوهان در 6 تیرماه برگزار می شود، عنوان کرد: ما از میان کاربرانی که بیشترین کتاب را خریداری یا مطالعه کرده و بیشترین کامنت را داشته باشند قرعه کشی کرده و به آنها جوایزی را اهدا خواهیم کرد.

متین فر با اشاره به تاریخچه شکل گیری نرم افزار «پژوهان» اضافه کرد: ایده شکل گیری این نرم افزار به سال 92 و 93 باز می گردد و ما در آن روزگار با توجه به دیجیتالی شدن بسیاری از عرصه ها تصمیم گرفتیم هر کتاب را به صورت یک نرم افزار موبایلی طراحی و در کافه بازار قرار دهیم، اما با توجه به تعداد زیاد کتب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در سال 95 تصمیم گرفتیم که نرم افزاری جامع طراحی کنیم تا همه این کتاب ها در اختیار کاربران قرار گیرد که این کار انجام و طی مراسمی با حضور وزیر ارشاد از آن رونمایی شد.

*همکاری 100 ناشر با اپلیکیشن «پژوهان»
وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 ناشر با اپلیکیشن «پژوهان» همکاری دارند، گفت: نزدیک به 6 هزار کتاب از سوی این 100 ناشر در این نرم افزار بارگذاری شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح برنامه های آینده خود برای توسعه نرم افزار «پژوهان» پرداخت و ابراز کرد: در سال 1400 برنامه هایی را برای توسعه نرم افزار پژوهان در عرصه فنی و محتوایی داریم؛ در عرصه فنی قصد داریم امکان کتاب صوتی را به این نرم افزار اضافه کرده و بر تعداد زبان های آن بیافزاییم.

وی اضافه کرد: همچنین در عرصه محتوایی نیز قصد داریم تعداد ناشران، کتاب ها و شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما