پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:21:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

انتخابات خط بطلانی بر ذوق و شوق بیگانگان در تهاجم فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، انتخابات را خط بطلانی بر ذوق و شوق بیگانگان در تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست و با بیان این که پنجره امید به آینده و پاسداشت کارنامه نظام است، گفت: انتخابات تصرف آینده و تسلّط بر اراده‌های آیندگان است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در گفت و گویی با بیان این که حقوقی که حقّ همه‌ آحاد جامعه است، بدون توجّه به صنف و جایگاه و اقتضائات محیطی، حقوق عامه می باشد، اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین حقوق عامه، حق مشارکت سیاسی اجتماعی، حق مداخله در اداره امور و حاکمیت در جامعه، حق همیاری در حکمرانی و امور سیاسی، حق گزینش و انتخاب رویکردهای حکمرانی و حکمرانان است.

وی گفت: انتخابات میدان احقاق این حقّ است؛ انتخابات زمینه مشارکت و گزینشگری است؛ انتخابات مکانیزم تعیین و تنظیم رویکردها و روش‌های حکمرانی است؛ انتخابات قدمگاه ورود آحاد جامعه به عرصه سیاست و حکمرانی است؛ انتخابات دست بیعت با نظام سیاسیِ حاکم و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: انتخابات پنجره امید به آینده و پاسداشت کارنامه نظام است؛ انتخابات حرکت سیاسی آحاد جامعه است که با دلالت تکلیف شرعی یکپارچگی نظام و حاکمیت را رقم می‌زند.

وی انتخابات را خط بطلانی بر ذوق و شوق بیگانگان در تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات عینیّت و تحقّق فراگیر عزم و اراده‌ی فرد فرد جامعه در توازن و تعالی امور جامعه و اجتماع و عشق به همه‌ خوبی‌ها و ریشه همه توفیق‌ها و میوه همه آرزوهاست؛ انتخابات تصرف آینده و تسلّط بر اراده‌های آیندگان است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما