جمعه 10 فروردين 1403   16:57:37

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)
مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با هدف تأمین نیروی انسانی فاضل، متخصص و کارآمد در حوزه فرهنگ دینی و انسجام ‌بخشی به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شکل گرفته است و داری ۶ گروه علمی مصوب است نیز زیر نظر معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت دارد و از جمله موسسات آموزش عالی حوزوی پرافتخار در سطح کشور است.

موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه
مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه یکی  از خدمات ارزشمند نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی است که در راستای مأموریت های آن تاسیس شده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم دفتر تا کنون فعالیت های خود را در بخش آموزش علوم حوزوی به بانوان جامعه اسلامی بدون وقفه ادامه داده است. 
این موسسه هم اکنون علاوه بر پذیرش طلبه در بخش عمومی (تقریبا ۵۰ درصد) در هفت رشته تخصصی از میان خواهران طلبه، دانش پژوه دارد و اولین مؤسسه ای است که در مقطع سطح چهار پذیرش داشته است.

جهت ورود به سایت هر یک ازمجموعه های فوق بر روی لوگوی مربوطه در ذیل کلیک نمایید.

.

آرشیو

بازدید فعالان فرهنگی و دانشجویان بین المللی از خانه خلاق و نوآوری اشراق

فعالان فرهنگی و دانشجویان بین المللی با هدف آشنایی با شیوه به کارگیری فناوری و نوآوری در علوم انسانی از خانه خلاق و نوآوری اشراق بازدید کردند که با فعالیت های این خانه آشنا شدند.

محافل خانگی در سنت ایرانی اسلامی قابل توسعه به تمام دنیاست

مدیرعامل مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: محافل خانگی در سنت ایرانی اسلامی قالبی‌ست که امروزه با افتخار می‌توانیم بگوییم قابل توسعه به همه دنیاست و در دسترس‌ترین و نفوذپذیرترین کار مذهبی می‌تواند در محافل خانگی انجام پذیرد.

انتشار کتاب متاورس و حکمرانی ۳۶۰ درجه

کتاب «متاورس و حکمرانی ۳۶۰ درجه» اثر حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

تمديد رويداد ملي زنگ بهشت

دبیر کمیته تعاملات و اطلاع رسانی رویداد ملی زنگ بهشت از تمديد مهلت دريافت آثار اين رويدادملي تا پايان تيرماه خبرداد.

فضلای خواهر در ایران برای حل مشکلات بانوان تازه مسلمان چاره اندیشی کنند

زنان تازه مسلمان شده به خاطر تغییر کردن نوع پوشش یا سبک زندگی اش سختی های زیادی دارند که شما طلاب و فضلای خواهر در ایران باید کمک کنید تا راهش را پیدا کنیم و مشکلات آنان را کمتر کنیم.

12345678910>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما