جمعه 10 فروردين 1403   15:23:42

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

قرارگیری مدرسه علمیه ای در اهواز تحت پوشش آموزش های دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) اهواز را در خط مقدم فعالیت های تبلیغی دانست و گفت: همه طلاب این مدرسه علمیه تحت پوشش آموزش های دفتر تبلیغات اسلامی قرار می گیرند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد با حضور در مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کوی علوی اهواز از این مدرسه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت های آموزشی و تبلیغی آن قرار گرفت.

وی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف موسوی امین «مدیر مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) اهواز» گفت: این مدرسه در میدان و در خط مقدم در حال فعالیت های تبلیغی است و دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی دارد در زمینه مختلف آموزشی، فرهنگی تبلیغی و رسانه ای حمایت های لازم را از آن صورت دهد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امین «مدیر مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) اهواز» ضمن عرض خیر مقدم، عنوان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی همواره پشتوانه محکمی برای حوزه های علمیه و مرجع آموزش های علمی و کاربردی در مواجهه با فرق انحرافی است.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد دوره عمومی نقد وهابیت برای همه طلاب و دوره تخصصی و کارگاه های ویژه برای دوره دیدگان قبلی برگزار شود.

همچنین برگزاری دوره سواد رسانه، حمایت از فعالیت های مجازی، تشکیل پرونده مبلغان عمومی و تخصصی از دیگر موارد مورد توافق در این نشست بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما