جمعه 31 فروردين 1403   17:39:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دیدار با مسؤولان حوزه علمیه سوسنگرد مطرح شد:

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان نسبت به برگزاری دوره های تربیت مربی

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از آمادگی این دفتر نسبت به برگزاری دوره های تربیت مربی با هدف مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد به همراه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی این نمایندگی در قالب سفرهای شهرستانی از حوزه علمیه سوسنگرد بازدید و با مدیر، معاونان و جمعی از مبلغان فعال این حوزه دیدار کرد.

وی در این دیدار از آمادگی این دفتر در برگزاری دوره های تربیت مربی با هدف مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: می توان طوری برنامه ریزی کرد که با آموزش های دقیق، این شهرستان در زمینه تأمین استاد خودکفا گردد.

در ادامه حجت الاسلام احمدی حیدری «مدیر حوزه علمیه سوسنگرد» ضمن قدردانی از حضور میدانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به همراه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی، گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و تبلیغی حوزه ارائه کرد.

وی توجه به فضای مجازی را از اولویت های کاری مبلغان این شهر عنوان کرد و با اشاره به نقش آفرینی طلاب و مبلغان این مدرسه در بحران هایی همچون سیل و کرونا و حرکت های همچون کمک های مؤمنانه، ابراز داشت: امروز حوزه علمیه و روحانیت ملجأ مردم در امور اجتماعی و فرهنگی شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما