جمعه 10 فروردين 1403   01:39:05

(مهار تورم، رشد تولید)

print

ایران قوی در ۴۲ سالگی انقلاب

  • خلاصه :مسال مردم ایران جشن پیروزی چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از هر سال تجربه کردند ‌و با حضور خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش تبلیغ نیوز، یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست. یوم الله 22 بهمن 57 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.


گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

مردم ایران هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرودهای انقلابی و بنرهای رنگارنگ در خیابان ها و پرچم های سه رنگ در میادین شهرها جلوه خاصی پیدا می کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن آماده می کردند اما امسال قرار است جشنی متفاوت را تجربه کنیم و با توجه به این که در یک سال اخیر حضور ویروس کرونا را در اجتماعات پذیرفته ایم، قرار شده برای حفظ سلامتی مردم جشن واقعی نداشته باشیم و در فضای مجازی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را با شکلی متفاوت جشن بگیریم.

مردم انقلابی ایران، در 41 سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان ها آمدند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب به رخ جهانیان کشیدند  اما امسال به علت شرایط کرونا، حسرت حضور در دل میلیون ها زن و مرد موج می زند. قرار است در متفاوت‌ترین 22 بهمن 42 سال  اخیر، با حرکت نمادین خودروها و موتورها در خیابان های ایران و در بستر فضای مجازی جشن تولد انقلاب را گرامی بداریم. 

انقلاب مردم ایران در گام دوم، مصمم تر به سوی آرمان های خود پیش می رود، دستاوردها و پیشرفت های انقلاب آنهم در شرایط تحریم، ایران عزیز را در بسیاری از حوزه ها جزء برترین های دنیا قرار داده است.

‌گزارش ها از سراسر کشور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی حکایت دارد؛ امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با نصب پرچم‌های سه رنگ ایران بر خودروهای خود و در دست داشتن این پرچم ارزشمند، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.


تجدید میثاق البرزی‌ها با آرمان‌های امام (ره)

امروز در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم با بصیرت استان البرز در نقاط مختلف استان در راهپیمایی موتوری و خودرویی شرکت کردند.امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مردم در استان البرز راهپیمایی متفاوتی را رقم زدند اما از حضور آنها کاسته نشد.مردم با حضور خود نشان دادند همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و هیچ اتفاقی مانع ایستادن آنها پای ارزش ها و آرمان‌های نظام نمی‌شود.

اعلام همبستگی جزایرنشینان ایران با آرمان‌های انقلا‌ب از جوار ‌خلیج همیشگی فارس

حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در جزایرخلیج همیشگی فارس در قالب موتورسواران و قایق‌داران در همایش بزرگ رژه‌ای امروز نشان داد نسل امروز همانند نسل روزهای نخست انقلاب، از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، با جان و دل صیانت می‌کنند. مردم و مسئولان جزایر در سرتاسر خلیج همیشه فارس از جمله قشم، کیش، هرمز، هنگام، لارک، بوموسی، به پاس 42 سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور، آیین سالروز پیروزی انقلاب را با انجام رژه موتوری، دریایی و‌ خودرویی گرامی داشتند.

مردم سرزمین آب و آفتاب و جزیره عجایب هفت‌گانه خلیج فارس هم امروز در همایش بزرگ 22 بهمن را به طول چهار کیلومتر از میدان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تا پارک زیتون شهر قشم به نمایش گذاشتند.

رژه خودرویی مردم گیلان در یوم‌الله 22 بهمن ‌

‌مردم انقلابی و ولایی استان گیلان دیارمیرزاکوچک جنگلی که در طول‌ عمر انقلاب تحت هر شرایطی برای نمایش اقتدار، وحدت و انسجام ملی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند امسال نیز با حضور در کاروان باشکوه خودرویی و رژه موتورسواران، انسجام خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب به رخ جهانیان کشیدند.‌

امروز مردم آمدند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با نصب پرچم‌های سه رنگ ایران بر خودروهای خود و در دست داشتن پرچم کشورمان بار دیگر ‌اعلام کنند که دشمنان با توطئه‌‌های مختلف قادر به ایجاد خلل در اراده پولادین ملت نیستند.

حماسه باشکوه قزوینی‌ها در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن / اینجا وحدت و همدلی موج می‌زند

مراسم چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حرکت نمادین موتوری و خودرویی با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در استان قزوین برگزار شد. با وجود بحران شیوع کرونا و برگزار نشدن مراسم راهپیمایی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصمیم به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در کشور گرفت که در این میان در استان قزوین مسیرهایی برای این راهپیمایی خودرویی و نمادین تعریف شد. راهپیمایی خودرویی و خاص امسال هم با حضور مقامات و مسئولان مختلف استان همراه بود که 3 تن از آنها درباره نقش انقلاب در رشد و تعالی کشور با خبرنگار تسنیم هم‌صحبت شدند.

شکوهی عظیم در روز 22 بهمن؛ نصف جهان یکپارچه شور و عشق بود

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، 22 بهمن دیگری در کشور رقم خورد و همه مردم ایران در کنار هم به جشن و پاسداشت این روز بزرگ پرداختند، اما 22 بهمن امسال با سال‌های گذشته تفاوتی اساسی داشت، مردم نتوانستند پا به پای هم قدم بردارند و این روز را پاس بدارند، اما به جای در خانه ماندن شیوه راهپیمایی خود را عوض کردند و یاد انقلاب و شهدا را زنده نگه داشتند.

راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد و هرکس که توانست در این راهپیمایی بزرگ شرکت کرد. مردم اصفهان نیز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را در مسیر میدان لاله، بزرگراه آقابابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و پل‌های دفاع مقدس برگزار کردند و همان طور که انتظار می‌رفت مقررات راهنمایی و رانندگی را در نظر داشته و تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن انقلاب به کار بستند.

راهپیمایی خودرویی علوی تباران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

 چهل و دومین سال یوم الله بهمن آمد اما متفاوت، متفاوتی که قریب به یک سال با یک میهمان ناخوانده ای روبرو شده و متاسفانه جان بسیاری از هموطنان ما گرفته است. امسال در یوم الله 22 بهمن سال 99 شرایط کرونایی است، شرایطی که با اعلام اینکه بسیاری از کشور به وضعیت نارنجی و شکننده است، عاشقان خمینی(ره)، رهروان شهدای انقلاب ابتکاری نو به خرج دادند و گفتند نمی گذاریم خیابان های ایران که سال های گذشته در چنین روزی مملو از جمعیت بودند، خالی بماند.

حماسه خطه دارالمؤمنین در 22 بهمن

مردم دارالمؤمنین کاشان امسال با شیوع ویروس کرونا 22 بهمن را به‌گونه‌ای ویژه گرامی داشتند و با حضور خودرویی و موتوری در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند هیچ عاملی مانع کوتاه آمدن از آرمان‌های آنان نمی‌شود.مردم دارالمؤمنین کاشان همواره در طول بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در فراز و نشیب‌های آن خوش درخشیدند و امسال نیز با حضور ویژه خود به ندای رهبری لبیک گفتند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن درخراسان جنوبی

مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که به علت کرونا و رعایت اصول بهداشتی به صورت حضور موتوری و خودرویی  برگزار می‌شود، از ساعت 10 صبح امروز با حضور اقشار و صنوف مختلف مردم در استان خراسان جنوبی  همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

امسال، علی رغم شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور استان خراسان جنوبی به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت "محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران" بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته‌ شده است.

حضور گسترده مردم بام ایران در راهپیمایی خودرویی

همزمان با سراسر کشور، مردمان استان چهارمحال و بختیاری نیز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر اقتدار و استواری انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.
امروز، روز متفاوتی از سال‌های پیشین در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شاهد هستیم، کرونا باز هم تأثیر خودش را گذاشت اما مردم با حضور خودرویی خود، نگذاشتند این جلوه اقتدار کم‌رنگ شود.

حضور پرشور، بی‌نظیر و متفاوت سنین مختلف و اقشار مختلف با خودرو و موتور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این راهپیمایی را همچون سال‌های گذشته مشتی بر دهان استکبار جهانی جلوه داده است.در ابتدای شروع راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، به سخنرانی پرداخت و در ادامه، مردم راهپیمایی خودرویی خود را از خیابان کاشانی به سمت چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، میدان آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین(ع) شروع کردند.

حماسه انقلابی مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن / حضور باشکوه در راهپیمایی خودرویی و موتوری

‌‌مردم همیشه  در صحنه شهر مقدس قم پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در حماسه بزرگ یوم الله 22 بهمن شرکت کردند. با توجه به شیوع کرونا و لزوم دوری از تجمع‌، راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در قم از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شده و خانواده‌ها با خودروی شخصی و برخی نیز بر روی موتورسیکلت در این مراسم شرکت کردند.

خودروها به‌صورت کاروان از میدان روح الله و موتورها از ابتدا 45 متری عمار یاسر به‌طرف بلوار پیامبر اعظم حرکت کردند و مردم خاستگاه انقلاب با حضور با شکوه خود و برافراشتن پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی باشکوه خودرویی 22 بهمن از جوار خلیج همیشه فارس

شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا موجب شد راهپیمایی روز 22 بهمن در سال جاری با رنگ و بوی دیگری برگزار شود.از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور خیل عظیم مردم هرمزگان به صورت ویژه و یکپارچه راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار کردند.

نمایش شکوه پیروزی در کرمانشاه

براساس شرایط و ضرورت رعایت دستورهای بهداشتی برنامه‌های روز 22 بهمن در استان کرمانشاه متفاوت از سال‌های گذشته آغاز شد و راهپیمایی مردمی جای خود را به کاروان خودرویی و موتوری داد و خودروهای خانوادگی مزین به پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی است.

در این حضور خانوادگی صلابت و شور انقلابی مردم مرزدار استان کرمانشاه به نمایش گذاشته می‌شود و براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به پاس 42 سال مقاومت، بصیرت و پیروزی به 42 خودروی خانوادگی که بهترین تزئین را در مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. براساس اعلام پلیس راهور کرمانشاه برای مراسم امروز در استان محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است و محدودیت‌های تردد و توقف خودرو تا پایان مراسم و از مسیر سه‌راهی 22 بهمن تا میدان آزادی در هر دو مسیر رفت و برگشت و از میدان آزادی تا میدان فردوسی در مرکز استان اعمال می‌شود.

حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی خودرویی

مردم پایتخت وحدت ایران، سیستان و بلوچستان همچون دیگر نقاط کشور امسال در پی شیوع کرونا راهپیمایی روز چهل و دو سالگی پیروزی  انقلاب اسلامی را متفاوت‌ و با حضور خودرویی تجربه کردند.

مردم بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان با حضور خودرویی و نصب پرچم سه رنگ ایران بر خودروها در چهل و دومین بهار انقلاب با شعار محوری "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" آمده‌اند تا نشان دهند همچنان در مسیر آرمان‌های انقلاب و تداوم راه امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند و همه هجمه‌های دشمنان اندک خللی در اراده آنان ایجاد نکرده است.

در برخی شهرهای استان مانند زابل نیز مراسم محوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و رژه موتوری پرشکوه شوری خاص به این مراسم‌ها بخشیده است.

راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در سراسر استان سمنان

راهپیمایی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز متفاوت‌تر از سال‌های قبل به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و استان سمنان به‌صورت خودرویی و موتوری در حال برگزاری است.

مردم ولایتمدار استان سمنان در جای‌جای این استان به همراه خانواده و با وسایل نقلیه خود به‌صورت موتوری و خودرویی با حضور در مکان‌های از پیش تعیین شده برای شروع راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

مردم استان سمنان یک‌بار دیگر با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای و ما ملت امام حسینیم" و چسباندن شعارهای انقلابی بر وسائل نقلیه خود با خلق حماسه وحدت ملی بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

اردبیلی‌ها برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند

همزمان با سراسر کشور صبح امروز مردم شهر حسینیت اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آغاز راهپیمایی بصورت موتوری و خودرویی از میدان ارتش اردبیل   با هم شعار اتحاد را فریاد زدند و برگ زرینی دیگر را برای تاریخ استان رقم زدند.

با وجود کرونا و وجود محدودیت‌ها امروز راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حاضر شدند و با حضور حماسی خود وحدت و انسجام ملت ایران را به دنیا نشان دادند و با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل مشت محکمی بر دهان استکبار زده و با آرمان های ارزشمند امام(ره)، تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از کنار آب‌های خلیج‌ فارس بوشهر

همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فجرآفرینان در استان بوشهر با ویژه برنامه‌هایی در این روز مهم با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند. 

در این روز مراسم راهپیمایی 22 بهمن متفاوت‌تر از سال‌های قبل در حال برگزاری است و مردم بوشهر با حرکت خودرویی و موتوری از کنار آبهای خلیج‌فارس بوشهر به سمت دهکده گردشگری بوشهر به مسافت 15 کیلومتر حرکت خود را آغاز کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری مراسم 22 بهمن بوشهر با تزیین موتور و خودرو، جلوه‌های جدیدی خلق کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن بوشهر با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگری وفاداری و پیشتیبانی خود را از انقلاب، امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

‌‌‌آغاز راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن در گلستان

‌مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که به علت کرونا و رعایت اصول بهداشتی به صورت حضور موتوری و خودرویی  برگزار می‌شود، از ساعت 10 صبح امروز با حضور اقشار و صنوف مختلف مردم در استان گلستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.جشن شکوهمند انقلاب اسلامی امسال با رژه خودرویی و موتوری در 16 مسیر‌ اعلام شده در سراسر استان گلستان آغاز شد.

امسال، علی رغم شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور استان گلستان به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت "محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران" بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته‌ شده است.

حضور پرشور مردمی در راهپیمایی متفاوت 22 بهمن مشهدمقدس

مردم مشهدمقدس و استان خراسان رضوی این بار حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن را به طریقی دیگر رقم زدند.مراسم رژه موتوری و خودرویی در مشهدمقدس در مسیر خیابان امام رضا(ع) اینک برپا شده و شهروندان که در میان آنان تمامی سنین نیز قابل مشاهده هستند با موتور و خودرو در این مراسم شرکت کرده‌اند.

تزئینات خودروها در نوع خود جالب است و ابتکارات جالبی از سوی شهروندان رقم خورده است.همچنین بسیاری به صورت خانوادگی و با خودرو در این مراسم حضور بهم رسانده‌اند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کرده‌اند.شیوع همگانی ویروس کرونا نیز سبب نشده تا شور مردمی در 22 بهمن امسال به ثبت نرسد و تنها سیاق آن تغییر کرده است.همچنین مراسم 22 بهمن امسال در مشهدمقدس و خراسان رضوی به صورت مجازی نیز برپا شده و رسانه‌های متعدد در فضای مجازی و سیمای ملی این شور مردمی را به تصویر کشیده‌اند.

بهمن متفاوت در خراسان شمالی؛ مردم دیار باب‌الرضا(ع) 42 سالگی انقلاب را جشن گرفتند

 مردم شهرهای مختلف استات خراسان شمالی در 22 بهمن متفاوت سال 1399، با وجود شرایط کرونایی و در حالی که ننی‌توانستند هم‌چون سال‌های گذشته در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کنند، با شور و حرارتی دیگر این روز بزرگ را گرامی داشتند.

از لحظاتی پیش، آئین ویژه رژه خودرویی و موتوری خانواده‌ها در شهرهای مختلف استان آغاز شده و مردم استان با تزئین خودروهای خود با پرچم مقدس ایران اسلامی، شکوه و حماسه‌ای خاص را خلق کردند.

مردم مرکز استان خراسان شمالی نیز با حضور در این آئین که از میدان حضرت قائم(عج) آغاز در طول مسیر خیابان مدرس تا میدان دفاع مقدس ادامه دارد، چهل و دوسالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم سرزمین آفتاب بازهم در 22 بهمن حماسه آفریدند

مردم اراک و استان مرکزی این بار حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن را به شکل دیگری نمایش داده و رقم زدند.مراسم رژه موتوری و خودرویی در اراک در مسیر میدان مقاومت، بلوار مهارت، پل شهید آنجفی، خیابان جهاد، میدان شهیدان رجایی اینک برپا شده و شهروندان که در میان آنان تمامی سنین نیز قابل مشاهده هستند حضور دارند اما حضور جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر و قابل توجه است که با پرچم‌های ایران اسلامی با موتور و خودرو در این مراسم شرکت کرده‌اند.

تزئینات خودروها در نوع خود جالب است به طوری که ابتکارات جالبی از سوی شهروندان رقم خورده با این حال بیشتر خودروها با نصب پرچم مقدس ایران اسلامی روز 22 بهمن را با حضور خود گرامی داشته‌اند.

این درحالیست که بسیاری از مردم استان مرکزی و شهر اراک به صورت خانوادگی و با خودرو در این مراسم حضور بهم رسانده‌اند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کرده‌اند.

حضور پرشور و معنادار مردم استان کردستان در محکومیت دشمنان

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی، خودروی و موتوری در شهرستان‌های استان کردستان برگزار ‌شد.این مراسم علی‌رغم شرایط کرونایی، با حضور گسترده و چشم‌گیر مردم شیعه و سنی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار شد تا بار دیگر همه مردم از پیر و جوان، زن و مرد با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضدولایت فقیه و دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست، حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده نظام بزنند.

مردم ولایتمدار و انقلابی استان کردستان در سنندج قبل از آغاز برگزاری مراسم، همراه با خانواده‌های خود در ورزشگاه 22گولان سنندج حضور یافته بودند تا بار دیگر عمق اراده و وفاداری خود را به نظام نشان دهند. در این مراسم مراسم دف‌نوازی هم برگزار شد.

نمایش اقتدار مردم استان فارس در 22 بهمن؛ راهپیمایی به صورت خودرویی، موتوری و مجازی

امسال نخستین سالی است که راهپیمایی 22 بهمن به شکلی متفاوت برگزار می‌شود. هر سال مردم دسته دسته از هر جای شهر خود را به خیابان انقلاب اسلامی می‌رساندند و با طی مسیر و سر دادن شعارهای انقلابی پیوند و بیعت خود را با انقلاب اسلامی دوباره محکم می‌کردند.

زن و مرد و پیر و جوان در این مراسم هر سال شرکت می‌کردند اما امسال شیوع بیماری کرونا سبب شده همه چیز متفاوت از سال‌های گذشته باشد که راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز مستثنی نیست.

امسال راهپیمایی 22 بهمن ماه در شیراز و سایر شهرستان‌ها به صورت موتوری و خودرویی و مجازی برگزار می‌شود، این برنامه از ساعت 10 آغاز شده است و مردم با حضور مقتدرانه خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان می‌دهند که هیچ چیز جلو دار آنها برای بیعت دوباره با رهبر انقلاب نیست.

رژه موتوری و خودرویی 22 بهمن در شهرهای لرستان آغاز شد

مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت رژه موتوری و خودرویی انجام می‌شود که این رژه دقایقی پیش در شهرستان‌های استان لرستان آغاز شده است.

در خرم‌آباد مرکز استان لرستان مسیر رژه موتوری و خودرویی از میدان 22 بهمن به سمت خیابان انقلاب و مصلی الغدیر است و در پایان این مراسم سرلشکر دکتر رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری به سخنرانی می‌پردازد.

راهپیمایی باشکوه خودرویی و موتوری 22 بهمن در ایلام

امروز استان ایلام شاهد متفاوت‌ترین حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن است تفاوتی که  مکان را تغییر داده ‌اما شور و بالندگی و حضور حماسی  را به نمایش گذاشته است.این راهپیمایی که به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و اولی بودن سلامت مردم به صورت رژه خودرویی در استان انجام شده است دیدنی‌های بسیاری دارد که نشان از آن دارد مردم ولایی ایلام در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر سر آرمان‌های انقلاب خود ایستاده‌اند و با راهپیمایی خانوادگی با وسائل نقلیه شخصی و شرکت در رژه خودویی همچنان فریاد می‌زنند که جشن پیروزی انقلاب اسلامی زمان و مکان نمی‌شناسد.

راهپیمایی باشکوه خودرویی و موتوری ‌در آذربایجان‌غربی ‌

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی امسال 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی و موتوری و به صورت باشکوه در آذربایجان‌غربی برگزار شد.امروز و در یوم الله 22 بهمن ماه در ارومیه و شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، حال و هوای راهپیمایی به سبب شرایط بیماری کرونا، متفاوت بود.امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این راهپیمایی از ساعت 10 صبح به شکل موتوری و خودرویی همزمان با سراسر کشور در ارومیه نیز برگزار شد.مکان‌هایی که راهپیمایی امروز ارومیه در آن صورت گرفت میدان ولایت فقیه، خیابان امام خمینی(ره)، میدان انقلاب، خیابان شهید امینی، بلوار شهید مدرس و تقاطع پل شهید مدرس بود.

منبع: تسنیم

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما