جمعه 10 فروردين 1403   18:09:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت میز تعمیق باور دینی؛

نشست تخصصی کمیته بازبینی رشته تربیت دینی کودک و نوجوان برگزار شد

  • خلاصه :نشست تخصصی کمیته بازبینی رشته تربیت دینی کودک و نوجوان به همت کارگروه تربیت اسلامی میز تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور طراحان، نمایندگان برخی مجریان این رشته در مراکز آموزشی و مدارس قم و مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  دفتر تبلیغات اسلامی، به همت کارگروه تربیت اسلامی میز تخصصی تعمیق باوردینی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست تخصصی بازبینی رشته تربیت دینی کودک و نوجوان با حضور طراحان، نمایندگان برخی مجریان این رشته در مراکز آموزشی و مدارس قم و مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین نوذری گزارشی از روند گفتگوهای تخصصی این کارگروه در زمینه وضعیت شناسی رشته در مراکز آموزشی کشور و آسیب شناسی آن ارائه داد.

وی درخواست ها، نقطه نظرات اصلاحی و بسته پیشنهادی کارگروه را به سمع و نظر ریاست و معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران رساند.

در ادامه حجج اسلام والمسلمین درودی، حسینی پناه و فدایی نکات تکمیلی خود را در راستای گزارش عملکرد و همچنین درخواست‌های کارگروه مطرح کردند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین تهرانی «معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران» با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده بر لزوم آسیب شناسی رشته بعد از یک دوره کامل اجرای آن تأکید و نکاتی را در چگونگی اعمال این برنامه اصلاحی بیان کردند.

در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور «رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران»، ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته در کمیته بازبینی رشته، بر ضرورت ادامه فعالیت های کمیته، همراه با گروه علمی اخلاق و تربیت حوزه علمیه خواهران تأکید و موافقت کلی خود را با برنامه اصلاحی اعلام کرد.

وی با ترسیم سه فاز برای نهایی کردن بازبینی رشته، گام های اجرایی و پیشنهادی خود را برای اصلاح مطرح و تأکید کرد که این فرآیند با دقت، بدون عجله و گام به گام انجام شود.

بر اساس این گزارش، کمیته تخصصی بازبینی رشته تربیت دینی کودک و نوجوان که متشکل از طراحان رشته و نمایندگان برخی مجریان این رشته در مراکز آموزشی و مدارس قم(گروه تعلیم و تربیت جامعه الزهرا، مدیر گروه رشته در مؤسسه آموزش عالی معصومیه و مدیر گروه رشته در مدرسه علمیه حضرت آمنه(س)) است، نشست هایی را برای اصلاح و بازبینی رشته تربیت دینی کودک برگزار کرده است.

در ادامه نشست های تخصصی بازبینی رشته تربیت دینی کودک و نوجوان، پس از گفتگوهای انجام شده در پنج نشست، بین طراحان رشته، گروه تعلیم و تربیت جامعه الزهرا و کارگروه تربیت اسلامی دفتر تبلیغات حوزه علمیه که راه اندازی و پشتیبانی این کمیته را به عهده دارد و همچنین وضعیت شناسی رشته در کل کشور و آسیب شناسی آن، نشستی با ریاست و معاونت حوزه های علمیه خواهران برای ارائه گزارشی از روند گفتگوها و نتایج حاصل از آن‌ها و همچنین ابراز خواسته‌ها در جهت بازبینی رشته برگزار شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما