جمعه 10 فروردين 1403   03:07:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی تأکید کرد:

ضرورت آموزش جنگ پارتیزانی به فعالان فضای مجازی و رسانه ای

  • خلاصه :رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی، حضور در میدان فضای مجازی و واکنش سریع را امری ضروری دانست و گفت: ما باید از آرایش جنگ کلاسیک خارج و به جنگ پارتیزانی روی بیاوریم و آموزش های جدیدی را به فعالان مجازی و رسانه ای ارائه دهیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی در نشست مشترک مدیران این قطب با معاون و مدیران معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با اشاره به پیشینه هنر و رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مرکز هنر و رسانه از گذشته دارای ظرفیت بالایی بود، اما انسجام لازم را نداشت و امید است که با ایجاد معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی، شاهد انسجام این بخش باشیم.

وی ضروت همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در زمینه فِرَق همکاری خوبی را داشته باشیم این الگویی برای همکاری در بخش های دیگر دفتر خواهد بود.

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: با نگاه راهبردی می توانیم مسیرهای طولانی نیل به اهداف را کوتاه کنیم و در عین حال از ظرفیت های خود استفاده بهتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: لازم است این نگاه راهبردی با برگزاری جلسات متعدد توسعه یابد و اولین اندیشکده ای که تأسیس آن توسط معاونت باید پیگیری شود اندیشکده مطالعات راهبردی فضای مجازی است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی تصریح کرد: بیشترین فعالیت های رصدی در مجموعه قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است و با توجه به اینکه رصد باید روزآمد باشد، امیدواریم شاهد همکاری های خوبی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تهیه آرشیو موضوعی از آثار تولیدی توسط مجموعه های اسلامی، تولیدات مشترک را امری مهم توصیف کرد و افزود: یکی از اقدامات مهمی که باید انجام دهیم تولیدات مشترک است و برای این کار باید فاصله اصحاب رسانه و اصحاب اندیشه را کاهش دهیم.

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضعف های موجود در عرصه توزیع محتوا تصریح کرد: متأسفانه امروز شاهد انجام کارهای جزیره ای از سوی نهادهای مختلف هستیم، از این رو ضرورت دارد دست به دست هم داده و با هم افزایی در این راستا گام برداریم.

وی حضور در میدان فضای مجازی و واکنش سریع را امری ضروری دانست و گفت: ما باید از آرایش جنگ کلاسیک خارج و به جنگ پارتیزانی روی بیاوریم و آموزش های جدیدی را به فعالان مجازی و رسانه ای ارائه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی در ادامه ضمن اعلام آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود در بخش رصد و راهبرد نگاری خاطرنشان کرد: برپایی ورکشاپ ها برای ارائه آموزش به فعالین مجازی کار سهل الوصولی است و ما می توانیم به صورت ماهانه یا فصلی این کار را انجام دهیم.

وی یکی از مشکلات میز تخصصی مقابله با فرق انحرافی قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی را ضعف در توزیع تولیدات دانست و گفت: کارهای رصدی بسیاری در این میز صورت گرفته است، اما متأسفانه نتوانسته ایم آن را به خوبی توزیع کنیم؛ در این حوزه نیازمند یاری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی هستیم.

رئیس میز تخصصی مقابله با فرق انحرافی قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان های انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه کودک نوجوان و اندیشه ورزی در این خصوص، تصریح کرد: در میز تخصصی مقابله با فرق انحرافی در خصوص معنویت در کودکان با نگاه اندیشه ورزی کارهای خوبی صورت گرفته است که می توانیم آن ها را با این معاونت به اشتراک بگذاریم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما