جمعه 10 فروردين 1403   14:58:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

توجه ویژه به تولیدات موبایلی در سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)

  • خلاصه :دبیر بخش گرافیک نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)، از توجه ویژه به تولیدات موبایلی در سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی نظرزاده، «دبیر بخش گرافیک نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)» در نشست خبری بخش گرافیک نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) با اشاره به روند فعالیت ها و دریافت آثار علاقه مندان ابراز کرد: ما در این بخش در سه زمینه «پوستر»، «اینفوگرافیک» و «عکس نوشت» پذیرای آثار هستیم.

وی به شرایط عمومی شرکت در نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه هر شخص مجاز به ارسال 5 اثر می باشد، افزود: امسال به تولیدات موبایلی نیز عنایت ویژه ای خواهیم داشت و مسؤولیت مدنی هر اثر به عهده ارسال کننده خواهد بود.

دبیر بخش گرافیک نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) برای هر بخش یک نفر برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر را انتخاب کرده و از آنها تقدیر به عمل خواهیم آورد؛ در بخش تخصصی به نفر برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون تومان، در بخش اینفوگرافیک به نفر برگزیده یک لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون تومان، در بخش عکس نوشت به نفر برگزیده یک لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی افزود: همچنین در هر بخش نیز به نفرات شایسته تقدیر یک لوح و مبلغ 1 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نظرزاده خاطرنشان کرد: از شرایط اختصاصی این بخش نیز می توان به تطبیق اثر با موضوع سوگواره، محرم، اربعین و ...، خلاقیت و نوآوری اشاره کرد.

نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، رادیو معارف، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، بسیج رسانه و شبکه ولایت برگزار می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما