جمعه 10 فروردين 1403   13:45:38

(مهار تورم، رشد تولید)

print

همکاری رسانه ای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور

  • خلاصه :معاون فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بر همکاری رسانه‌ای با دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ‌الاسلامی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» ضمن قدردانی از حضور ایشان در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه تصریح کرد: با توجه به ویژگی خاص آن منطقه باید سعی شود تا براساس اولویت های آن و نیازهای مبلغان برنامه هایی تهیه و تدوین شود.

وی افزود: این معاونت آماده دریافت برنامه های کلان و راهبردی برای بررسی و تصویب در شورای عالی فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی است و برای هرگونه تعاملات با بخش های مختلف دفتر و سایر نهادها در زمینه فضای مجازی، هنر و رسانه، آمادگی خود را اعلام کرده است.

در ابتدای این دیدار،‌ حجت الاسلام والمسلمین سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این دفتر، تعامل هرچه بیشتر این شعبه و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را خواستار و در خصوص وضعیت فرهنگی این منطقه و ضرورت ها نکاتی را مطرح کرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما