جمعه 10 فروردين 1403   02:36:59

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی مطرح شد:

تولید مستند هفت قسمتی صدق صادقان با موضوع سیره اقتصادی علمای سلف

  • خلاصه :ریس اداره هنرهای تصویری معاونت فضای، هنرو رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مجموعه مستند صدق صادقان با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در سیره علمای سلف، در اداره هنرهای تصویری معاونت فضای مجازی، هنرو رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در حال تولید است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مهدی بنکدار در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تولیدات تصویری این اداره گفت: مجموعه «صدق صادقان» مجموعه مستندی است که به موضوع اقتصاد مقاومتی از منظر علمای سلف شیعه می پردازد.

وی ادامه داد: در پایان سال ۱۳۹۹ با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه طرح اولیه این مستند را ارائه دادیم و پس از تأیید طرح و طی مراحل مشخص در سال جدید تولید مستند کلید خورد.

رئیس اداره هنرهای تصویری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اظهارداشت: این مستند طبق پژوهش های انجام شده، نظرات اقتصادی علمای شیعه را بررسی و به نوع نگاه این بزرگواران به مسئله تولید ملی، دوری از وابستگی به اجانب، تشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی و مبارزه با استکبار از منظر اقتصادی می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مستند «صدق صادقان» در هفت قسمت تولید خواهد شد که در حال حاضر سه قسمت آماده شده است که این سه قسمت به ترتیب به زندگی مرحوم آخوند خراسانی، آیت الله شهید مدرس، آیت الله مرعشی نجفی می پردازدو چهار قسمت باقیمانده نیز تا اواخر تیرماه آماده پخش خواهد شد.

بنکدار گفت: نگاه این مستند نگاه نویی است و این موضوع را مورد تأکید قرار می دهد که اقتصاد مقاومتی و اهمیت تولید ملی تنها مربوط به امروز نیست بلکه توجه به اقتصاد مقاومتی ، تولید داخلی و انقطاع از اجانب جزئی از سیره عملی علمای سلف بوده است و همیشه بر این مهم تأکید داشته اند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ابزار هنر افزود: اگر مخاطب ما به درک درستی از اقتصاد مقاومتی و تولید ملی برسد بدون تردید حمایت از تولید ملی برای او به یک ارزش ملی و مذهبی تبدیل می شود.

بنکدار در پایان با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با شبکه های مختلف سیما بیان داشت: با مذاکراتی که با صدا و سیما داشته ایم امیدواریم شاهد پخش این مستندها از شبکه های مختلف در ساعات مناسب باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما