سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   17:01:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

«شبکه الاهواز» قابلیت «وی او دی» را به جذابیت‌های خود اضافه کند

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «شبکه الاهواز» باید قابلیت «وی‌ او دی» را به جذابیت‌های خود اضافه کند، گفت: ما در کشور وی‌ او‌ دی عربی نداریم و این شبکه اگر می‌خواهد در فضای مجازی ایفای نقش داشته باشد باید این قابلیت را به جذابیت‌های خود اضافه کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ‌الاسلامی در جریان بازدید از ساختمان « شبکه الاهواز »، پس از استماع گزارش عملکرد این شبکه، عملکرد آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون شک اگر بنیه این شبکه تقویت شود شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن خواهیم بود.

وی بهره‌گیری عوامل شبکه الاهواز از توصیه‌های بزرگان در عرصه تولید محتوا را یکی از ویژگی‌های برجسته این شبکه برشمرد و ادامه داد: متأسفانه بسیاری از شبکه‌های فعال در عرصه‌های فرهنگی به بهانه این که کار جهادی می‌کنند از وجود بزرگان بهره‌مند نمی‌شوند، از همین جهت نمی‌توانند تأثیرگذاری لازم را داشته باشند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این که شاهد هستیم برخی از شبکه‌ها که کار فرهنگی را آغاز کرده و بعد به انحراف کشیده شده و یا به گروه‌های ضد انقلاب تبدیل شده‌اند، به دلیل همین عدم بهره‌گیری از وجود بزرگان معنوی است.

وی با بیان اینکه امروز باید از بستر مسائل اجتماعی پیام‌های سیاسی و فرهنگی را به افراد ارائه دهیم، تأکید کرد: یکی از مزیت‌های شبکه الاهواز این است که پیام‌ها و محتواهای خود را از بستر هویت عربی خوزستانی به مخاطبان خود ارائه می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌الاسلامی ضمن بیان راهکارهایی برای بالندگی هر چه بیشتر « شبکه الاهواز » و با ابراز خرسندی از حجم کارهای انجام شده از سوی این شبکه با هزینه‌های اندک، تصریح کرد: امروز هزینه کارهای تلویزیونی در کشور ما به شکل بی‌حساب و کتابی بالا است و از هیچ منطقی برخوردار نیست؛ با این حال حجم کار شما علی‌رغم هزینه‌های اندک بسیار قابل تقدیر است و باید الگوی سایرین قرار گیرد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «شبکه الاهواز» باید قابلیت «وی او دی» را به جذابیت‌های خود اضافه کند، عنوان کرد: شما باید از ظرفیت‌های محتوایی و ساختاری استفاده داشته باشید تا نخستین وی او دی عربی در کشور را ایجاد کنید؛ ما در کشور وی او دی عربی نداریم و شما اگر می‌خواهید در فضای مجازی ایفای نقش داشته باشید باید این قابلیت را به جذابیت‌های خود اضافه کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما