شنبه 1 ارديبهشت 1403   00:34:38

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی عنوان كرد:

توانمندسازی طلاب خواهر در عرصه های فضای مجازی، هنر و رسانه

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر ضرورت توانمندسازی طلاب خواهر در هر سه عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در دیدار خانم حکمت نیا مدیر تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به نقش مهم طلاب خواهر در عرصه تبلیغ دینی تصریح کرد: خواهران طلبه باید در هر سه عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه توانمند باشند.

وی افزود: توانمندی ها و ظرفیت های بسیار گسترده ای در جامعه الزهرا علیهاالسلام وجود دارد و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در مجله پیام زن که از سوی این معاونت منتشر می شود آمادگی دارد تا در حوزه مطالعات زنان همکاری هایی را داشته باشد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح شهر فضای مجازی، چگونگی حضور و اتصال خواهران و نقش آفرینی زنان در این شهر را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تعاملات میان دو مجموعه و برگزاری جلسات و نشست های تخصصی در این خصوص امری ضروری است.

لازم به ذکر است، در این دیدار خانم حکمت نیا مدیر تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز، گزارشی از فعالیت های این مدیریت را ارائه و خواستار تعامل و همکاری بیشتر با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما