جمعه 10 فروردين 1403   15:15:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در جلسه میز قرآن با شهرداری قم تبیین شد؛

اعلام آمادگی شهرداری قم نسبت به معرفی آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :در جلسه مشترک رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی و مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شهرادی قم، بر ضرورت معرفی دستاوردهای قرآنی این نهاد حوزوی تأکید شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده «رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی» و مرتضی غرسبان «دبیر این میز» طی دیدار با مهدی کلانترزاده «مدیرکل روابط عمومی و اموربینالملل شهرادی قم، دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی را معرفی کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین عیسیزاده در معرفی دستاوردهای قرآنی دفتر اظهار داشت: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی، در راستاری برآورده شدن نیازهای قرآنی جامعه، آثار متنوع و فاخری را متناسب با گروههای هدف تولید نموده است تا مخاطبان بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز قرآنی خویش دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: یکی از پروژههای کاربردی با هدف فراهم کردن اسلامی شدن سبک زندگی، فرهنگنامه سبک زندگی بر اساس آموزههای قرآن و اهل بیت(ع) است که در چهار حوزه: فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست تهیه شده و تاکنون بیش از 25 جلد منتشر و 25 جلد دیگر در حال انتشار میباشد.

رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی در مورد قرآنی شدن چهره ظاهری شهر قم تصریح کرد: پروژه اِلِمانهای قرآنی یکی دیگر از آثار تولید شده است که مراکز زیباسازی و فرهنگی شهرداریها می توانند با بهره جستن از این طرح، سیمای شهر را قرآنی جلوه دهند.

وی درباره تولیدات نرم افزارهای قرآنی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی تلاش نموده است که جهت دسترسی سریع و آسان مردم، بیش از 25 نرم افزار قرآنی موبایلی را تولید و به صورت رایگان در کافه بازار ارائه نماید و علاوه بر این، بزرگترین پرتال قرآنی کشور را نیز راه اندازی نموده است که امروز به عنوان غنیترین سایت مراجعه قرآنی مورد بهرهبرداری پژوهشگران قرار میگیرد.

در ادامه، غرسبان درباره چند پروژه قرآنی متناسب با فضای فرهنگی شهر توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان این نشست، کلانترزاده تصریح کرد: شهرداری قم آمادگی دارد تا در معرفی آثار قرآنی دفتر کمال همکاری را بنماید و امکانات لازم را در این جهت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار دهد.

وی درباره پروژه اِلِمانهای قرآنی افزود: اجرای این پروژه فاخر هنری در سطح شهرها میتواند جلوه قرآنی به شهرها دهد و شهرداری قم آمادگی دارد تا اجرای این پروژه را در دستور کار خویش قرار داده و فضای مناسب شهری را برای برگزاری نمایشگاه قرآن در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار دهد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما