چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   05:35:22

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صورت گرفت:

بررسی پروژه «بازنمایی اطلاعات، اصول، روشها و رویکردها»

  • خلاصه :سومین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای بررسی پروژه «بازنمایی اطلاعات، اصول، روشها و رویکردها» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سومین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال جاری برای بررسی پروژه «بازنمایی اطلاعات، اصول، روشها و رویکردها» برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین واردی، «مجری پروژه بازنمایی اطلاعات، اصول، روشها و رویکردها» توضیحاتی را درباره نحوه و مراحل اجرا و خروجی این پروژه ارائه کرد.

در ادامه حجج الاسلام والمسلمین صرامی، دیبا، سلیمانی و آقایان اسماعیلی و میرعرب نقطه نظرات خود را درباره ساختار خروجی این پروژه بیان کردند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین یعقوب نژاد با جمع بندی مطالب ارائه شده، گفت: عنوان تحقیق باید اصلاح شود؛ در ساختار و فهرست مطالب کتاب نیز تغییراتی نسبت به متن اولیه داده شده، لکن با توجه به اینکه قصد داریم مدل سازی انجام دهیم باید نظرات اصلاحی مطرح شده در جلسه اعمال گردد.

همچنین در این جلسه با استخراج دو مقاله علمی پژوهشی و یک مقاله تخصصی موافقت شد تا بعد از اعمال اصلاحات، خروجی به عنوان تصنیف محسوب گردد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما