پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:10:23

(مهار تورم، رشد تولید)

print

بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

  • خلاصه :رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) و تیم همراه از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مطهری «رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع)» به همراه مدیران گروه‌ها، اعضای هیأت علمی و رئیس اداره امور پژوهشی از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بازدید کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مطهری به معرفی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) و توانمندی‌های هر گروه به صورت مجزا پرداخت و آمادگی این  پژوهشکده را جهت همکاری با آن مرکز اعلام نمود.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی نیز در این دیدار به تشریح نوع عملکرد مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق پرداخت و اظهار داشت: در جهان یافته‌ها را تبدیل به تکنولوژی می‌کنند اما در حوزه علوم انسانی یافته‌ها به دو دسته یافته‌های روانشناسی، اجتماعی و یافته‌های تاریخی تقسیم می‌شود که در دو مدل «فناوری نرم قابل احساس» (که یافته‌های پژوهشی را تبدیل به کسب و کار در جامعه می‌کند) و «فناوری تاب آور» (که کسب و کاری که منشأ آن یافته‌های پژوهشی است و هزینه خود را تأمین می‌کند را شامل می‌شود)، اجرا می‌گردد.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خاطرنشان کرد: بر آن هستیم تا از تیم‌ها و اشخاصی نوآور و خلاق با آموزش و راهنمایی، حمایت کنیم تا بتوانند برای رونق بخشی مقوله‌های فرهنگی و مذهبی کسب و کار ایجاد کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما