جمعه 10 فروردين 1403   15:13:12

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

تولید جامع ترین فرهنگنامه و دانشنامه موبایلی رمضان

  • خلاصه :رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تولید نرم افزار موبایلی فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده در گفت و گویی با بیان اینکه نرم افزار موبایلی فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی رمضان تولید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری اداره فناوری و فراوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و در راستای تأمین محتوای قرآنی برای اقشار گوناگون جامعه به ویژه مبلغان، مربیان و پژوهشگران قرآنی با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه، کامل ترین فرهنگنامه قرآنی رمضان را تولید و به جامعه قرآنی کشور عرضه نموده است.

وی درباره ویژگی های این فرهنگنامه گفت: فرهنگ نامه قرآنی رمضان مشتمل بر بیش از 130 مدخل اصلی، مربوط به مباحث اخلاقی، تربیتی، معنوی، عبادی و بیش از هزاران عنوان فرعی می باشد که زمینه دسترسی سریع و آسان به این عناوین را برای علاقه‌مندان قرآنی فراهم نموده است.

رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به تبیین مداخل اصلی این فرهنگنامه و مداخل دانشنامه که به صورت مقاله ارائه گردیده است، پرداخت و با اشاره به کیفیت دسترسی علاقه مندان به این اثر فاخر قرآنی تصریح کرد: دوستداران به مباحث قرآنی می توانند نسخه موبایلی این فرهنگ نامه جامع قرآنی را از طریق کافه بازار به صورت رایگان دریافت.  

وی افزود: از جمله مداخل اصلی این فرهنگنامه می توان به آبرو، آخرت، آرامش، آسانی، آشتی، آمرزش، اتحاد، احترام، احسان، اخلاص، اخلاق، اخوت، ادب، استعاذه، استقامت، اسراف، اسلام، اسوه، اشاره کرد و برخی از مداخل دانشنامه عبارتند از: امید، انابه، انذار، انفاق، ایثار، اهل بیت(ع)، ایرانیان، برزخ، برکت، بشارت، بصیرت، بهشت، بیعت، پدر، پسر، تبرک، تبعیت، تبلیغ، تجسس، تقوا.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده در پایان از تمام کاربران درخواست کرد تا با معرفی این نرم افزار قرآنی به دیگران زمینه گسترش معارف قرآن را در جامعه فراهم نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما