جمعه 31 فروردين 1403   19:54:06

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرگروه تاریخ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) خبر داد؛

برگزاری مصاحبه علمی سطح چهار تاریخ و سیره پیامبر(ص) در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)/ برنامه ریزی برای تربیت نظریه پردازان حوزه تاریخ و تمدن اسلامی

  • خلاصه :مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، مصاحبه علمی سطح چهار تاریخ و سیره پیامبر اعظم(ص) را برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا جباری مدیرگروه تاریخ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در گفت و گویی ضمن بیان اینکه امسال دومین دوره پذیرش دانش پژوه در سطح چهار تاریخ و سیره پیامبر اعظم (ص) خواهد بود، اظهار کرد: دوره اول پذیرش در سطح 4 تاریخ و سیره پیامبر اعظم(ص) در سال 1398 صورت پذیرفت و در حال حاضر 10 نفر دانش پژوه در حال نگارش رساله تخصصی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین جباری افزود: از میان ثبت نام کنندگان، 30 نفر واجد شرایط به مصاحبه علمی دعوت و افرادی که پاسخگویی و نمرات مطلوب داشته باشند برای پذیرش نهایی سطح چهار تاریخ و سیره پیامبر اعظم (ص) انتخاب می شوند.
وی گفت: هدف از برگزاری این دوره ها تربیت نیروی متخصص در حوزه تاریخ اسلام، تاریخ اهل بیت(ع)، تاریخ و تمدن اسلامی، امانت داری و انتقال میراث گرانبهای اهل بیت(ع) به آیندگان با نگاه تخصصی به مبانی و ارزش های دینی است؛ به طوری که فارغ التحصیلان با توانمندی بالایی در حوزه نظریه پردازی تاریخ و تمدن اسلامی به ایفای نقش سازنده و مؤثر بپردازند.
مدیرگروه تاریخ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تصریح کرد: سطح چهار تاریخ و سیره پیامبر اعظم(ص) در مدت دو سال و چهار ترم آموزشی برگزار و دانش پژوهان به نگارش رساله تخصصی می پردازند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از فارغ التحصیلان در مراکز تبلیغی، آموزشی، پژوهش و نظریه پردازی در سطوح تصمیم گیری مرتبط با رشته تاریخ اسلام استفاده خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما