پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:18:08

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مصاحبه دوره‌های دکتری دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • خلاصه :مصاحبه داوطلبان دوره‌های دکتری دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور بیش از 400 داوطلب در 10 رشته برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی «رییس اداره امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع)» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو شامل دو مرحله است؛ مرحله اول آزمون متمرکز سازمان سنجش بوده و مرحله دوم شامل مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان می باشد.
وی افزود: اداره امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با انتشار دفترچه و اطلاعیه در پایگاه اینترنتی دانشگاه، از داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی را در آزمون متمرکز کسب کرده بودند برای مصاحبه دعوت کرد و پذیرفته شدگان را مورد ارزیابی تخصصی قرار داد.
رئیس اداره امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در خصوص آمار شرکت کنندگان گفت: در این دوره که از 4 الی 9 تیر سال جاری برگزار شد، 402 داوطلب برای انجام مصاحبه دکتری شرکت کردند. از این تعداد تنها 30 نفر در 10 رشته تاریخ اسلام، فرهنگ و ارتباطات، سیاست‌گذاری فرهنگی، دانش اجتماعی مسلمین، فقه سیاسی، فلسفه فیزیک، وهابیت شناسی، فلسفه اسلامی، فلسفه حقوق و فلسفه دین پذیرش خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انجام مصاحبه دکتری، سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان بررسی خواهد شد و پس از تفکیک آن‌ها، بر اساس امتیاز، اسامی برگزیدگان نهایی هر رشته در پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اعلام می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما