سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   12:48:37

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • خلاصه :مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان» در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مراسم گرامیداشت دومین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان» ویژه تجلیل از آزادگان همکار و خانوداه شهدا دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد. 

این مراسم که همزمان با بزرگداشت درگذشت جانباز و آزاده سرافراز، مرحوم نبی‌الله مریجی برادر حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی، «رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) و معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی» برپا شده بود، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، معاونین این نهاد حوزوی و استقبال پرشور کارکنان دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتمدار با توجه به آیات و روایات پیرامون عظمت شهداء، آزادگان و ایثارگران مطالبی را بیان کرد. 

وی، رزمندگان دفاع مقدس را مصداق کامل آیه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» دانست که مراحل تعالی را از هجرت به جبهه‌ حق علیه باطل تا رتبه شهادت و آزادگی در راه خدا گذراندند.

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با حضور در کنار مزار شهدای بی‌نشان، با قرائت قرآن و فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما