جمعه 10 فروردين 1403   08:51:56

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه؛

آزمون ورودی سطح 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران برگزار شد

  • خلاصه :آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران در سه بخش شامل آزمون ورودی سطح چهار، آزمون ورودی سطح سه و بازپذیری سطح دو برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران در سه بخش شامل آزمون ورودی سطح چهار، آزمون ورودی سطح سه و بازپذیری سطح دو برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در آزمون بازپذیری سطح دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)، تعداد 12 داوطلب ثبت نام کردند که این تعداد به صورت حضوری و با رعایت نکات بهداشتی در مدت 90 دقیقه به 60 سوال پاسخ دادند.

در آزمون ورودی سطح سه نیز تعداد 99 داوطلب در شش رشته «تفسير و علوم‌ قرآنی»، «فقه ‌و اصول»، «فلسفه‌ اسلامي»، «کلام اسلامی»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی» و «تربیت دینی کودک و نوجوان» در مدت 120 دقیقه به یکصد سؤال پاسخ دادند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آزمون ورودی سطح چهار نیز در پنج رشته تحصیلی «تفسیر تطبیقی»، «فقه خانواده»، «حکمت متعالیه»، «کلام اسلامی» و «علوم و معارف قرآنی» برگزار شد.

نتایج آزمون بازپذیری مطابق جدول زمان بندی در دفترچه، 19 تیرماه اعلام می شود و زمان مصاحبه این دسته افراد نیز از 21 تیر تا 31 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد.

زمان نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار را مطابق جدول زمان بندی، 26 تیرماه و زمان برگزاری مصاحبه نیز در مردادماه 1400 خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما