جمعه 31 فروردين 1403   19:41:08

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

انقلاب به عنوان ایران الگوی ضد امپریالیسم در جهان شناخته می شود

  • خلاصه :رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن تأکید بر لزوم انتخاب درست در دوره سیزدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز انقلاب به کشوری الگو علیه امپریالیسم در دنیا تبدیل شده است و ما باید با انتخاب رئیس جمهور اصلح انقلاب را در گام دوم وارد ریل اصلی خود کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد در نشستی بصیرتی که با محوریت «حضور هوشمندانه و مشارکت حداکثری در انتخابات 1400» در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) برگزارشد، با تبریک دهه کرامت و بیان اینکه یکی از نعمات الهی وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران است، گفت: در اسلام چیزی به نام مرز جغرافیایی نداریم، لذا امام رضا(ع) متعلق به همه جهان است؛ در حال حاضر در هند بارگاهی به نام امام رضا(ع) وجود دارد با اینکه 50 میلیون شیعه هم بیشتر ندارد.

وی افزود: بیش از 1300 سال قبل حتی خود پیامبر(ص) خبر ورود حضرت معصومه(س) به قم را به ما داده است و این نشان می دهد که این ماجرا بسیار مهم است که پیامبر(ص)، امام صادق(ع) و امام باقر(ع) قبل از تولد ایشان این خبر را به ملت مسلمان می دهند و این خبر گویای آن است که شهر مقدس قم محور تأثیرگذاری های بزرگ در جهان خواهد شد و محور این تأثیرگذاری های بزرگ نیز کریمه اهل بیت(س) خواهند بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: قبل از ورود حضرت معصومه(س) به قم، امام باقر(ع) و امام صادق(ع) روی قم حساسیت زیادی داشتند، از همین جهت اشعریون را به قم گسیل داشتند تا زمینه لازم برای حضور حضرت(س) فراهم شود؛ باید دانست که حوزه علمیه قم قبل از حضور حضرت معصومه(س) در قم وجود داشته و در دوره مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری احیاء شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد قیام امام حسین(ع) و در مسیر اهل بیت(ع) قرار دارد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ظهورامام زمان(عج) است و بسترسازی هایی برای این کار لازم بوده که قم و انقلاب جزء این مقدمه ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به توطئه دشمنان در طول انقلاب اسلامی برای براندازی نظام، مطرح کرد: دشمنان برای نابودی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند؛ از جنگ تحمیلی تا تفرقه افکنی داخلی با عناوین چپ و راست و میانه را ایجاد کردند؛ متاسفانه عده ای این حزب بازی ها را دامن زدند تا دوره دولت اصلاحات که با این واژه زیبا رای مردم را به دست آوردند ولی از آن استفاده نادرست کردند.

وی با بیان اینکه مکتب امامین انقلاب این است که انقلاب باید زنده باشد، گفت: امروز اگر در یمن و فلسطین موشک درست می شود و به سمت دشمنان پرتاب می شود و قدرت آنها را به چالش می کشد به برکت انقلاب اسلامی است؛ انقلاب محور تحول جهانی شده و کسانی که می گویند انقلاب تمام شده، هدفمند حرف می زنند زیرا قصد دارند قدرت طلبی کرده و آقازادگی را توسعه بدهند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اضافه کرد: امام خمینی(ره) کشور را در شرایط سخت هدایت کردند و امروز هم مقام معظم رهبری این مسئله را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه همیشه نمی شود مردم را با حرف زدن آگاه کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب با فرصت دادن به دولت کنونی سبب شدند تا مردم نسبت به عملکرد آنها بینش پیدا کنند، با مذاکرات موافقت شد و مردم فهمیدند نتیجه آن چیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد به تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح پرداخت و تصریح کرد: باید به کسی رأی دهیم که عملکرد مناسبی از خود نشان داده و کارنامه قابل قبول دارد و یک رهبر 80 ساله معنوی هم حامی اوست؛ همانطور که سردار سلیمانی علت موفقیت خود را رهنمودهای رهبری دانست.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در سایه حمایت رهبری و اطاعت از ایشان توانست کشور را به جایی برسانند که امروز رژیم صهیونیستی در برابر باریکه غزه به زانو درآمده و این نتیجه نصرت الهی است؛ امروز نتانیاهو دور خود دیوار کشیده و هر روز به دوستان خود و ایران پیام می دهد بگذارید ما در محدوده خودمان زندگی کنیم، اما متاسفانه در داخل برخی این مطالب را نمی فهمند؛ امروز در یمن مردم در محاصره صددرصد هستتند ولی آمریکا و عربستان التماس برای مذاکره دارند، از این جهت باید باور کنیم خدا با ما هست و نصرت و یاری می دهد و امام عصر(عج) هست و از ما حمایت می کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: انقلاب به مردم یاد داد که خدا هست و از مؤمنان حمایت می کند؛ دشمنان با دلارها و حوادث ساختگی اقتصادی دنبال دلسردی و نومید کردن مردم هستند، توطئه هایی که معاویه به کار بست امروز هم به کار می برند تا مردم را از انقلاب جدا کنند، ولی این انقلاب پابرجا است تا پرچم به دست امام زمان(عج) برسد و ما باید با حضور در انتخابات و دفاع از کشور وظیفه خود را در قبال انقلاب انجام دهیم.

وی تصریح کرد: بیداری که انقلاب اسلامی ایران در دنیا ایجاد کرده است برای آمریکا خطرآفرین است، حتی چین و روسیه هم به تبعیت از ایران در برابر آمریکا ایستاده اند و از ایران یاد گرفته اند؛ ایران امروز الگوی ضد امپریالیسم در دنیا شناخته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تأکید کرد: مردم باید به فردی رأی دهند که به امام و رهبری و مکتب حاج قاسم اعتقاد دارد؛ چنین فردی دنبال عدالت خواهی خواهد رفت و به مردم و ظرفیت داخل اعتماد می کند؛ امروز بهترین فرصت انتخاب است و در صورت انتخاب خوب گام دوم انقلاب در ریلی قرار می گیرد که مردم شیرینی پیروزی انقلاب را می چشند؛ هر کسی که به آینده انقلاب و کشور دلبسته و سربلندی آن را دوست دارد باید رأی دهد و انتخاب خوب داشته باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما