جمعه 31 فروردين 1403   06:14:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه:

اطاعت از ائمه تنها راه سعادت است

  • خلاصه :رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) گفت: تنها راه سعادت، ملازمه و همراهی با فرمایشات و ادعیه ائمه(ع) و اطاعت از دستورات ایشان است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس عشرتی در نشست فصلی کارمندان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) در پایان سال1399، اظهار داشت: در روایت بیان شده است که پیامبر(ص) فرمودند: شعبان ماه من و رمضان ماه خداست و هر کس یک روز از ماه مرا روزه بدارد، من در قیامت شفیع او خواهم بود و هر کسی دو روز را روزه بگیرد، خدا گناهان گذشته‌اش را می‌آمرزد و اگر کسی سه روز روزه بگیرد، گفته می‌شود اعمالت را از نو شروع کن، کنایه از اینکه همه گناهانت بخشیده شده است.

وی با اشاره به مناجات شعبانیه و ادعیه وارده در این ماه و تاکید بر لزوم مغتنم شمردن آن، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمودند: که از امام خمینی(ره) سؤال کردم شما با کدام دعاها مانوس هستید، امام فرمودند مناجات شعبانیه و دعای کمیل.

رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با تجلیل از مسئولان این مؤسسه تصریح کرد: دوستان زحمات زیادی در ایام کرونا کشیدند تا فعالیت‌ها کماکان طبق روال سابق ولی به صورت مجازی ادامه یابد و در این مدت تمامی پروژه‌های محققان به سرانجام رسیده است.

وی از برگزاری مراسم سالگرد برای مرحومه خانم فریده داودی «معاون سابق آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور» قدردانی کرد و افزود: خدمت به مردم عبادت است و ارزش دارد اما فعالیت در عرصه فرهنگ دینی و علوم اسلامی ارزش بیشتری دارد؛ لذا ما هم باید سعی کنیم در انجام فعالیت‌ها با خلوص بیشتری پیش برویم تا در ثواب کارهای تبلیغی طلاب شریک باشیم.

در خاتمه این مراسم از دو نفر از کارمندانی که بعد از 30 سال خدمت در این مؤسسه بازنشسته شدند، تجلیل گردید.

علاقه مندان جهت مطالعه متن کامل این خبر می توانند به سایت مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما