شنبه 1 ارديبهشت 1403   16:03:44

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش

  • خلاصه :سرفصل‌ دوره‌های آموزشی مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش کشور از سوی دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در نشستی که با حضور دبیر میز تخصصی آموزش و پرورش، نمایندگان اتحادیه انجمن‌های علمی وزارت آموزش و پرورش و همچنین مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، همکاری آموزشی این دانشگاه با اتحادیه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، مقرر شد سرفصل‌های آموزشی موجود در دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه امام رضا(ع) مطابق نیاز آموزش و پرورش و با هدف تقویت بنیه علمی و فکری مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش استخراج و بومی‌سازی شود؛ برای تحقق این هدف کمیته‌ای علمی با حضور سه طرف همکاری، فرآیند بومی‌سازی سرفصل‌ها و همچنین طراحی و تدوین سایر سرفصل‌های مورد نیاز را انجام می‌دهد.

شایان ذکر است میز آموزش و پرورش ذیل قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم انسانی و اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص همکاری با وزارت آموزش و پرورش برنامه‌هایی را تصویب کرده است و همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) این دفتر با اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای مصوبات این میز انجام می‌شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما