جمعه 31 فروردين 1403   09:22:43

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی خبر داد؛

تبلیغ رسانه ای و حضوری ۲۲۰ مبلغ نخبه در ایام دهه محرم ۱۴۰۰

  • خلاصه :رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در دهه اول ماه محرم سال جاری ۲۲۰ مبلغ نخبه بصورت رسانه ای و حضوری به امر مقدس تبلیغ مشغول بودند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تبلیغ ۲۲۰ مبلغ نخبه در دهه اول ماه محرم سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: در دهه اول محرم سال جاری اعزام مبلغان نخبه با توجه به آیین نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر اقامه مجالس ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت پذیرفت.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: تعداد ۲۲۰ مبلغ نخبه در اعزام مذکور شرکت داشته که ۲۵ نفر از آنها در شهر مقدس قم و افراد دیگر در سطح کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مشغول فعالیت های تبلیغی شدند.

وی تبلیغ در رسانه را امری مهم برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ در رسانه تعداد ۸ نفر از مبلغان نخبه توانمند از جمله آیات و حجج اسلام والمسلمین علی نظری منفرد، نجم الدین طبسی، سیدمحمدتقی قادری، هادی عباسی خراسانی، سیدمحمود مدنی بجستانی، سید ابوالفضل طباطبایی، محمدحسن فاضل گلپایگانی و سیدمحمود وزیری در فضای رسانه حضوری پررنگ و مؤثر داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده بیان کرد: تبلیغ رسانه ای که با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، به صورت حرفه ای ضبط  و در صفحه اختصاصی بلاغ در هیات آنلاین پخش گردید که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

وی گفت: در این سخنرانی ها به موضوعاتی چون راهبردهایی از نهضت حسینی، مسئولیت اجتماعی، رمز ماندگاری نهضت حسینی، ابعاد شخصیتی سیدالشهدا(ع)، دلایل به وجود آمدن جریان کربلا، توصیه هایی جهت معرفت افزایی با تکیه بر اهداف قیام سیدالشهدا(ع) ،پاسخ به شبهات و ... پرداخته شد.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به همکاری نخبگان تبلیغی با صدا و سیمای مراکز استان ها اظهار داشت: تعداد۲۲ نفر از نخبگان تبلیغی علاوه بر تبلیغ حضوری، با صدا وسیمای مراکز استانها هم همکاری داشته و به صورت زنده و مستقیم و نیز ضبط برنامه و پخش آن در ساعات مختلف فعالیت تبلیغ خود را رقم زدند.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰ نفر از مبلغان نخبه در فضای مجازی فعالیت هایی چون ضبط و ارسال سخنرانی های چند دقیقه ای، روضه به صورت تصویری، صوتی،  تبلیغ مکتوب و نیز پاسخ به سئوالات و شبهات را برعهده داشتند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما