پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   16:43:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی طرح تبلیغی اوقات فراغت تابستان تاکید شد؛

اوقات فراغت تابستان فرصت طلایی برای تبلیغ معارف اسلامی

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اوقات فراغت تابستان را فرصت طلایی برای تبلیغ معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: در طرح تابستان فرصت تبلیغی برای مبلغان از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۹مردادماه به مدت ۴۰ روز خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی طرح تبلیغی "اوقات فراغت تابستان" اظهار داشت: ایام فراغت تابستان، فرصتی مناسب برای تبلیغ ویژگی های مکتب اهل بیت(ع)، گسترش و تعمیق دین، طرح مواسات و همدلی، امدادهای فرهنگی، تواصی به حق و کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان فعال در این عرصه، ایجاد امید به زندگی و آینده، پاسخ به سؤالات و شبهات مختلف، متنوع و رو به افزایش مردم می باشد.

وی گفت: مبلغان و سربازان مکتب اهل بیت(ع) می توانند با حضور در مناطق مختلف تبلیغی از این فرصت طلایی، حداکثر استفاده را نموده و به رسالت و وظیفه اصلی خود جامعه عمل بپوشانند.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به آیه ۱۲۲ سوره توبه، تصریح کرد: با دقت در این آیه در می یابیم اصلی ترین رسالت حوزه و مبلغان، تبلیغ، گسترش و تعمیق دین و مقابله با شبهات دینی، اجتماعی و فرهنگی مختلف در میان مردم می باشد و تعلیم و تعلم، آموزش و کسب علم دین نیز مقدمه این رسالت بزرگ و وظیفه مقدس است.

وی افزود: نهادهای تبلیغی با توجه به محدودیت های بودجه ای، اعتباری و شرایط همه گیری کرونا، شاید نتوانند تعداد زیادی از این دسته از مبلغان را برای اعزام و تبلیغ بکار گیری نمایند ولی مبلغان گرامی خود می توانند با بهره گیری از مشارکت های مردمی، خیرین، همکاری نهادهای تبلیغی مناطق و توکل به خدا فرصت های تبلیغ دین در مناطق را برای خود فراهم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال اظهار داشت: اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در فرصت اوقات فراغت تابستان سال جاری با توجه به محدودیت بودجه ای و اعتباری و کرونایی، با رعایت تمامی پروتکل های مصوب بهداشتی ستاد مقابله با کرونا نسبت به بکارگیری بیش از ۶۵۰ مبلغ توانمند و دارای سابقه موفق تبلیغ در طرح تابستان و در قالب گروه های تبلیغی و انفرادی برادران و خواهران مستقر در مناطق بویژه مناطق محروم و مشترک اهل سنت و شیعه اقدام نموده است.

وی گفت: در این طرح، مبلغان در قالب گروه های تبلیغی با حضور در فضاهای مختلف مانند مساجد، محافل خانگی، اماکن عمومی و بوستان ها با محوریت فعالیت تبلیغی در عرصه کودک و نوجوان با موضوعات مسئولیت های اجتماعی، بحث ولایت و مباحث مربوط به غدیر و حکمرانی اسلامی مبتنی بر ولایت، سیره و سنت اهل بیت(ع) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، بحران جمعیت در زمان حال و آینده، مباحث عمومی مرتبط با خانواده مشغول به فعالیت تبلیغی خواهند شد.

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به مدت فعالیت مبلغان در طرح تابستان تصریح کرد: این فرصت تبلیغی از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۹مردادماه به مدت ۴۰ روز خواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم، خیرین، نهادهای تبلیغی و سایر مسئولین فرهنگی و اجرایی مناطق در زمینه فراهم سازی مناسب حضور مبلغان و بسترهای تبلیغی برای آنان، خاطرنشان کرد: مبلغان عزیز، سفیران هدایت و منادیان وحدت و همدلی و امید بخشی به جامعه و مردم هستند، لذا امیدواریم نهادهای تبلیغی با همکاری، مشارکت و هم افزایی با سایر نهادهای تبلیغی و اجرایی منطقه، به نحو مناسبی موانع و مشکلات در مسیر تبلیغ سربازان امام زمان(عج) را بر طرف نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما