پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:21:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

مرکز خدمات؛ حامی اصلی شبکه تبلیغ

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حمایت های همه جانبه مرکز خدمات اعم از بیمه، بهداشت و درمان, مسکن و... این نهاد را به یکی از حامیان اصلی شبکه تبلیغ، تبدیل کرده است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری «مدیر مرکز خدمات استان قم» با حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد ضمن خیرمقدم، فعالیت های مرکز خدمات را بسیار مؤثر برشمرد و اظهار داشت: حمایت هایی که سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای تبلیغی نسبت به طلاب دارند را می توان در یک بخش تعریف کرد و حمایت های مرکز خدمات را می توان در بخشی جداگانه به آن پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف حمایت های مرکز خدمات تصریح کرد: حمایت های همه جانبه مرکز خدمات اعم از بیمه، بهداشت و درمان, مسکن و ... این نهاد را به یکی از حامیان اصلی شبکه تبلیغ، تبدیل کرده است.

وی افزود: بسیاری از ائمه جماعات هستند که به صورت آزاد در حال فعالیت هستند و حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی شامل آنها نمی شود اما مرکز خدمات حوزه علمیه حمایت خود را از آنان دریغ نکرده و پیشتیبان آنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به اهمیت موضوع "هدفمند شدن خدمات" اشاره کرد و اظهار داشت: بحث هدفمند شدن خدمات یک از کارهای بسیار مهمی بود که حجت الاسلام ربانی «رئیس پیشین مرکز خدمات» آن را پایه گذاری و در ریاست حجت الاسلام میر محمدی نیز جزء فعالیت های اصلی این مرکز به شمار می رود.

وی گفت: مقصود از هدفمندی خدمات این است که کسانی که در ایفای نقش طلبگی اعم از تحصیل، تدریس، تحقیق، تبلیغ و کنش اجتماعی فعالیت بیشتری اجرا کند، در نتیجه از خدمات بیشتری بهره مند می گردد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مزایای هدفمندی خدمات اشاره و تصریح کرد: هدفمند شدن خدمات دارای مزایایی از جمله پشتیبانی از فعالیت های مؤثر، ترغیب و تشویق دیگر طلاب به انجام فعالیت های سودمند و... می باشد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین طاهری به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مرکز خدمات استان قم پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما