جمعه 10 فروردين 1403   16:43:49

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از مبلغ نخبه دفتر عیادت کرد

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی دیداری از آیت الله محمدی خراسانی «از مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی» عیادت کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد طی دیداری از آیت الله محمدی خراسانی «از مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی» عیادت و آرزوی صحت و سلامتی کامل برای ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

وی گفت: عیادت از مبلغانی که دچار سانحه یا بیماری می شوند، یکی از برنامه های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بوده و این امر به پاس تلاش و مجاهدت های مبلغانی است که در سنگر نشر معارف الهی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در طول سال و در مناسبت های مختلف جانفشانی کرده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این عیادت که با همراهی حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده «رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان این معاونت»، علی خونچمن «رئیس برنامه و بودجه این معاونت»، و استاد سیدتقی قادری «از مبلغان نخبه و استاد درس خارج حوزه» صورت گرفت، تصریح کرد: برنامه عیادت از بیماران سفارش اکید دین مبین اسلام می باشد.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن ظرفیتی عظیم متشکل از مبلغان تخصصی، نخبگانی، عمومی و گروه های تبلیغی در هر شرایطی همچنان به امر تبلیغ دین مبادرت دارد و پیشامدهایی مثل کرونا نمی تواند مانع این وظیفه و مأموریت خطیر باشد.

در ادامه این دیدار، آیت الله محمدی خراسانی ضمن تشکر از عیادت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که مجموعه فعالیت ها و ظرفیت بخش های مختلف دفتر در نشر معارف دین قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا تبلیغ دین هر چند به صورت میدانی کمرنگ شد ولی با در نظر گرفتن ظرفیت فضای مجازی همین مسئله با برنامه ریزی هوشمندانه در آن معاونت جبران گردید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما