پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:51:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی صورت گرفت؛

رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی

  • خلاصه :با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی (رشد) با هدف ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت های مبلغان تخصصی ایجاد گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اباذر جعفری «مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در گفت و گو با خبرنگار ما از رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی (رشد)، که به صورت مجازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی  و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» و جمعی از مبلغان و کارشناسان تبلیغ تخصصی برگزار شد، خبر داد.

وی گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی (رشد) با هدف ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت های مبلغان تخصصی ایجاد گردید.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در این سامانه برای هر یک از ادارات جذب تبلیغ تخصصی، اعزام تبلیغ تخصصی و اداره نخبگان، میزهای خدمت طراحی شده است که در حال حاضر ۱۱ خدمت غیر حضوری ارائه می نمایند؛ علاوه بر آن مبلغان می توانند به صورت مجازی با کارشناسان هر بخش ارتباط داشته باشند و درخواست های خود را پیگیری نمایند.

وی افزود: در شرایط ویژه با محدودیت های مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، فعالیت و شروع به کار این سامانه بسیار حائز اهمیت بوده و در ارتباط مبلغان با اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، تسهیل ایجاد خواهد کرد.

جعفری با اشاره به ایجاد شبکه رشد در این سامانه اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی توفیق در هر کاری، بهره گیری از ظرفیت جمعی و کار تیمی است و لازمه آن آشنایی با ظرفیت همسو و جلب همکاری آنهاست؛ در فعالیت فرهنگی و تبلیغی نیز مبلغان با آشنائی و بهره گیری از توان فرهنگی یکدیگر، قطعا توفیقات و نتائج بهتری بدست خواهند آورد.

وی گفت: شبکه رشد با امکان معرفی کارشناسان تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی و امکان بیان ظرفیت ها، توانمندی ها، دغدغه ها و ایده های ایشان، گامی در راستای شناساندن این ظرفیت هاست و در کنار آن امکان همفکری و بستر مشارکت در فعالیت ها را نیز برای این عزیزان فراهم می سازد.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مبلغان تخصصی دارای پرونده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با مراجعه به صفحه https://roshd.balagh.ir/‎ و درج مشخصات کاربری پیامک شده برای ایشان، می توانند از این سامانه استفاده نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما