پنجشنبه 30 فروردين 1403   20:04:14

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی عامل موفقیت در امر تبلیغ

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با معاون عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اهمیت همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی در موفقیت امر تبلیغ، بر لزوم همکاری هرچه بیشتر دو مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی و سپاه استان قم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» با سرهنگ جعفری «معاون عملیات سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم» دیدار و  بر لزوم همکاری هرچه بیشتر دو مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی و سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم تاکید کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد ضمن تشکر از همکاری مخلصانه مجموعه سپاه استان قم با فعالیت های تبلیغی مبغان تخصصی اظهار داشت: سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم بی تردید با فراهم سازی زمینه های مختلف، عرصه حضور مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی در فعالیت های تبلیغی محله محور استان، تسهیل نموده است.

وی به همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با دیگر نهادهای تبلیغی و فرهنگی کشور اشاره کرد و افزود: از ابتدای تشکیل مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، جهت تسهیل در امر تبلیغ مبلغان و اثرگذاری هرچه بیشتر فعالیت های تبلیغی، دفتر تبلیغات اسلامی با نهادهای مختلفی همکاری های داشته است که همکاری و ارتباط با سپاه استان علی ابن ابی طالب (ع) قم یکی از بهترین نوع همکاری ها بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: درخصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دنبال این نبوده ایم که اسمی ثبت شود، بلکه آنچه که مهم است نفس فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می باشد و این دیدگاه در تمام قسمت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حاکم است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در استان قم خاطرنشان کرد: استان قم هم از نظر علما و افراد انقلابی و هم از نظر معاندین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مورد اهمیت می باشد؛ لذا باید توجه بیشتری در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این استان صورت پذیرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما