سه‌شنبه 28 فروردين 1403   21:09:46

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

اطلاعیه اعزام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰

  • خلاصه :طی اطلاعیه شرایط اعزام مبلغ اعزام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه شرایط اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است:

در آستانه فرا رسيدن ماه  مبارک رمضان، ماه عبوديت و بندگي خدا، دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با رعايت و پيروي از مصوبات و پروتکل ‌هاي ستاد ملي مقابله با کرونا و در راستاي ماموريت و رسالت فرهنگي و تبليغي خود جهت تبليغ دين مبين اسلام و مکتب اهل بيت(ع)، تبيين و گسترش معارف اسلامي، اخلاق و معنويت و تحکيم مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي با رويکرد «تبيين مسائل مربوط به جمعيت، حضور حداکثري در انتخابات و اميدآفريني و استمرار مواسات و همدلي»، اقدام به اعزام و بکارگيري مبلّغ در قالب انفرادي و گروه‌هاي تبليغي به صورت حضوری و مجازی نموده است.

شرايط اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان عبارت است از: ثبت درخواست در سامانه سمتا از طريق نهادهاي فرهنگي منطقه تا 1400/01/21، ثبت نام در سامانه سمتا بعد از تاييد درخواست و دريافت پيامک؛ آمادگي و تعهد به اعزام ايام ماه مبارک رمضان از 1400/01/25 تا 1400/02/23(به مدت۳۰ روز)، دريافت حکم اعزام صرفاً از يک نهاد تبليغي، تلبس به لباس مقدّس روحانيت در ايام تبليغي، مبلغيني که علاوه بر تبليغ حضوري، در فضاي مجازي فعاليت دارند، امتيازي در گزارش‌دهي براي آنها لحاظ مي‌گردد، ارائه گزارش تبليغي و پيگيري تأييد آن (از سوي نهاد درخواست‌ کننده، از طريق سامانه سمتا) پس از اتمام تبليغ، رعايت همکاري و هماهنگي با سازمان تبليغات منطقه در اجراي پروتکل‌ هاي بهداشتي و مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا. همچنین با توجه به وضعيت ممنوعيت برخي ترددها در کشور، مسئوليت استفاده از وسيله نقليه شخصي بر عهده مبلغين ارجمند مي‌باشد.

سلسه نشست هاي رمضان از تاريخ 1400/01/15 الي 1400/01/25 به صورت مجازي و به آدرس https://www.balagh.ir/‎  برگزار خواهد شد؛ حضور در اين نشست‌ها براي مبلغان عزيز الزامي ‌است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بلاغ مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما