جمعه 10 فروردين 1403   04:28:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان خبر داد:

استفاده از کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در صدا و سیمای اصفهان

  • خلاصه :رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: در تعاملی که با مرکز صدا و سیمای اصفهان انجام شد از توانمندی و ظرفیت های کارشناسان این نمایندگی با رویکرد تخصصی، مورد استفاده قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد علیجانی «رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان» به ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: در مجموعه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی حدود ۴۰۰ نفر از فضلای متخصص حوزوی مشغول به فعالیت می باشند که طی ده سال گذشته پاسخگوی ۲۵ میلیون سوال بوده اند و در حال حاضر نیز پاسخگوی روزانه ۱۰ هزار سوال و شبهه از طریق بسترهای مختلف تلفنی، پیامکی و فضای مجازی که نشان از اعتماد مردم و مایه افتخار این مجموعه است، می باشند.

وی بیان داشت: با هدف گسترش ظرفیت های موجود در این مجموعه و برای بهره مندی حداکثری عموم مردم، برنامه های متنوعی تعریف شده است که یکی از آنها تعامل با صدا و سیمای مرکز اصفهان برای ساخت برنامه هایی برای پاسخگویی به سؤالات پرتکرار مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین علیجانی در ادامه به چند نمونه از برنامه های مشترک با صدا و سیمای مرکز اصفهان اشاره کرد و گفت: برنامه روزانه اذان گاهي ظهر «قرار بندگي» با موضوع «يك پرسش و يك پاسخ» و همچنین برنامه بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان «نقشه راه» نیز به صورت هفتگی، توسط كارشناس فقه و احكام، حجت الاسلام والمسلمین دکتر امير صالحي در حال ضبط و پخش می باشد.

رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان افزود: هر روز برنامه اذان صبح با عنوان «نجوای بیداری» و با موضوع «يك پرسش و يك پاسخ» توسط كارشناس فقه و احكام، حجت الاسلام والمسلمین الهی منش نیز در حال پخش می باشد.

وی یادآور شد: همچنین باید دانست که در ماه شعبان المعظم نیز هر روز ساعت 19:20 برنامه «بشارت» با موضوع «شرح و تفسیر مناجات شعبانیه» توسط حجت الاسلام والمسلمین محسن دهقانی، كارشناس اخلاق و تربیت، پخش شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما