چهارشنبه 29 فروردين 1403   02:54:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خبر داد:

تقویت پاسخگویی به سؤالات دینی مردم در ماه مبارک رمضان

  • خلاصه :رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به سه برابر کردن ظرفیت کارشناسان پاسخگو و افزایش ساعات پاسخگویی گفت: فعالیت مرکز با جدیت بیشتر در ماه مبارک رمضان با توجه به درخواست عموم جامعه دنبال خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری در گفت و گویی با تبریک حلول ماه پرخیر و برکت رمضان اظهار داشت: فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با جدیت بیشتر در ماه مبارک رمضان با توجه به درخواست عموم جامعه دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به سه برابر کردن ظرفیت کارشناسان پاسخگو و همچنین افزایش ساعات پاسخگویی گفت: مردم می توانند با شماره تلفن 096400 همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 22 تماس گرفته و سؤالات خود را به صورت مستقیم با کارشناسان پاسخگو مطرح کنند؛ همچنین مخاطبان می توانند سؤالات را از طریق صندوق صوتی با همین شماره در هر زمان از شبانه روز ارسال و در کمتر از 12 ساعت پاسخ را دریافت نمایند.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مورد سامانه پیامکی مرکز تصریح کرد: این سامانه با شماره 30009640 تنها ویژه سوالات احکام شرعی می باشد که با میانگین 5 ساعت، پاسخ ارائه می گردد.

وی افزود: در بخش پاسخگویی آنلاین در دو بستر اندروید با اپلیکیشن پاسخگو مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی قابل دریافت از کافه بازار و تحت وب به نشانی  https://my.pasokhgoo.ir  به صورت زنده و گفتگوی متنی پاسخگوی مخاطبین بوده و این سامانه در ماه مبارک رمضان شبانه روزی می باشد و هم وطنان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می توانند سوال خود را ارسال و بلافاصله جواب را دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اعلام بازنشر نرم افزار احکام روزه اظهار داشت: نرم افزار «احکام روزه» در دو نسخه اندروید و ویندوز توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تولید شده است و کاربران می توانند این نرم افزار را از طریق اپلیکیشن پاسخگو یا سایت این مرکز دریافت کنند؛ این نرم افزار، سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در هفت گروه تخصصی، قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، مشاوره و روانشناسی در بسترهای ذکر شده پاسخگوی هم وطنان عزیز می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما