پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:29:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نرم افزار اندرویدی «پرسش های کرونا» به زبان عربی ترجمه شد

  • خلاصه :نسخه عربی نرم افزار «پرسش های کرونا» به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب اندروید تهیه و عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، با توجه به سؤالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، مهم ترین پرسش و پاسخ ها پیرامون این بیماری در قالب نرم افزاری اندرویدی تولید و اسفندماه سال گذشته در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

با توجه به افزوده شدن سؤالات، نسخه به روزرسانی شده نرم افزار نیز تهیه و عرضه شد که در آن علاوه بر افزایش پرسش و پاسخ ها، بخش چندرسانه ای که شامل کلیپ، صوت و عکس نوشته می باشد، افزوده شده است.

استقبال مخاطبان از این نرم افزار علاوه بر نشان دادن رویکرد فعال در مواجهه با حجم بالای شبهات در حوزه دینداری، فرصتی برای ارائه راهکارهای مبتنی بر دین را فراهم کرد؛ از این جهت، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی برای ایجاد ارزش افزوده فعالیت صورت گرفته و بهره مندی غیرفارسی زبان با همکاری مرکز الجنوب الثقافی الاسلامی عراق، این نرم افزار را به عربی ترجمه و در قالب نرم افزار اندروید ارائه کرد.

شایان ذکر است تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با همکاری سایر بخش های این مرکز، در این نرم افزار، جدیدترین سؤالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین سؤالات مطرح شده، 107 سؤال منتخب را از جنبه های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره ای متناسب با نیازهای روز جامعه در قالب این نرم افزار تهیه و تولید کرد.

بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده و منابع استفاده شده در پاسخ ها در این نرم افزار در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر می باشد.

علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را از بخش تولیدات سایت پاسخگو pasokhgoo.ir دریافت نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما