جمعه 10 فروردين 1403   03:24:53

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

کتاب «چهره های محبوب در قرآن» به چاپ رسید

  • خلاصه :کتاب «چهره های محبوب در قرآن» نوشته آیت الله کریمی جهرمی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کتاب «چهره های محبوب در قرآن» نوشته آیت الله کریمی جهرمی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 136 صفحه منتشر شد.

محبت حق تعالی محبت موجب صفای روح شده و پایدار و همیشگی است؛ در قرآن کریم در موارد متعددی از این محبت جاوید سخن به میان آمده و گروه‌ها و افرادی محبوب پروردگار به شمار آمده اند.

این نوشتار از این رشته محبت پایدار سخن می‌گوید و با شرح عوامل پیدایش آن انسان های شریف و بزرگوار ای را که محبوب خدایند از لسان صادق قرآن و با بیانی حکیمانه معرفی می‌کند.

کتاب «چهره های محبوب در قرآن»، 9 چهره محبوب در قرآن کریم را مورد بررسی قرار داده و در مورد هر کدام توضیحاتی را ارائه کرده است؛ نیکوکاران، توبه کنندگان، پاکان و پاکیزگان، پیروی کنندگان از پیامبر(ص)، پرهیزکاران، بردباران، توکل کنندگان بر خدا، مقسطین و رزمندگان اسلام از جمله این چهره ها هستند.

نویسنده در بخش آخر این کتاب، به تبیین چهار امتیاز محبان خداوند پرداخت و تواضع در برابر اهل ایمان و عزت و سربلندی در مقابل کفار را از مصادیق این امر برشمرد.

علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما