جمعه 10 فروردين 1403   19:28:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تأکید کرد؛

لزوم ارزیابی ملاهای محلی دفتر تبلیغات اسلامی و حل مشکلات خدماتی مبلغان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با اشاره به لزوم ارزیابی ملاهای محلی دفتر تبلیغات اسلامی بر حل مشکلات مبلغان تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا سجادی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عیسی بامری «رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه جنوب استان سیستان و بلوچستان» به مشکلات ملاهای محلی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ان شاءالله در ماه آینده ارزیابی از ملاهای محلی دفتر تبلیغات اسلامی در کل منطقه جنوب شرق به عمل خواهد آمد و خروجی این ارزیابی و بررسی های میدانی جهت ارائه خدمات به مرکز خدمات حوزه های علمیه ارائه می شود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین بامری بر لزوم ارزیابی ملاهای محلی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید و اظهار کرد: با توجه به حمایت مرکز خدمات در زمینه بیمه ملاهای محلی سابقاً ارزیابی و رصد مناسبی از آنان وجود نداشته لذا نیاز داریم که افراد در پالایش جدیدی به ما معرفی شوند.

وی گفت: تاکنون در دوره های قبل هیچگونه ارزیابی از ملاهای محلی صورت نگرفته و این باعث کاهش کارآیی و عملکرد آنان شده بود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیاری از ملاهای محلی وضعیت نامشخصی دارند، اما از طرفی به آنان خدمات بیمه ای و غیره پرداخت می گردد که باید این وضعیت سامان یابد.

وی در پایان خواستار برگزاری دوره های آموزشی مشترک با دفتر تبلیغات اسلامی ویژه طلاب جنوب استان سیستان و بلوچستان شد که با موافقت حجت الاسلام والمسلمین سجادی مقرر شد این دوره ها در بین طلاب نیاز سنجی شده و با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برگزار گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما