جمعه 10 فروردين 1403   05:51:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خبر داد؛

ارزیابی مبلغان شهرستان های جنوبی استان سیستان و بلوچستان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از ارزیابی مبلغان شهرستان های جنوبی استان سیستان و بلوچستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» از ارزیابی مبلغان شهرستان های جنوبی استان سیستان و بلوچستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با ادامه سرکشی و ارزیابی مبلغان جنوب شرق کشور در ایام ماه مبارک رمضان در مرحله چهارم این سرکشی ها شهرستانهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این مرحله از مبلغان و مکان های تبلیغی شهرستان های سرباز، راسک، نیکشهر، اسپکه، کوتیج، قصرقند، فنوج، چابهار، کنارک، مهرستان، سوران و سراوان ارزیابی صورت گرفت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: با وجود پهناور بودن و طولانی بودن فاصله های مناطق و شهرستان های استان سیستان و بلوچستان از مجموع 37 مکان تبلیغی، 34 مکان بازدید شد که از این تعداد مکان تبلیغی 29 مبلغ در این مکان ها حضور داشتند که همه آنها مورد ارزیابی و سرکشی قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق مصمم است در جهت اجرای هر چه بهتر فرایند تبلیغ در مناطق جنوب شرق کشور و برنامه ریزی جهت اعزام مبلغ به این مناطق، ارزیابی ها و نظارت ها را به صورت حضوری انجام دهد و در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی با همکاری نهادهای تبلیغی دیگر از مبلغان مستقر و مقطعی سرکشی نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما