به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (
تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقاء کیفی تبلیغ منطقه و عرض خداقوت به مبلغین، در مرحله اول تیمهای سرکشی و ارزیابی در شهرستان ایرانشهر، به کلیه مساجد و اماکن تبلیغی اعزام شدند.
وی اساسیترین هدف از این سرکشیها را ارزیابی فعالیتهای مبلغان دانست و گفت: شناسایی و پشتیبانی از فعالیتهای مؤثر تبلیغی مبلغین و تجلیل از زحمات آنان در امر تبلیغ، از دیگر اهداف این سرکشیها میباشد.
رئیس دفتر تبلیات اسلامی جنوب شرق کشور تصریح کرد: در مرحله اول عملیات ارزیابی کلیه اماکن تبلیغی به تعداد ۳۵ مورد وجود داشت که ۲۲ مورد از این تعداد مبلغ داشت و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی سطح منطقه جنوب شرق و کمبود نیرو برای سرکشی، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در حد امکان، مناطق تحت پوشش جنوب شرق را سرکشی و ارزیابی نماید و با بررسی فعالیتهای تبلیغی آنان، مبلغین توانمند را شناسایی، ساماندهی و تقویت و کاستیها و ضعفها را اصلاح نماید.