پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:12:36

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور:

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای حمایت از مبلغان جنوب شرق کشور

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: ما در زمینه فکری، مشورتی و عملیاتی آماده شنیدن نظرات و همکاری همه بزرگان هستیم، لذا کسانی که دغدغه دین دارند با دادن طرح و برنامه در پیشبرد برنامه های فرهنگی یاری رسان ما باشند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در گردهمایی آموزشی و ضیافت افطاری مبلغان اظهار داشت: حضور دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق در منطقه مدیون فعالیت علمای سابق منطقه و شرایط حساس شهرستان ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان در کشور می باشد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «ایرانشهر قلب فرهنگی بلوچستان است»، اظهار داشت: به واسطه وجود عالمی فعال در منطقه بلوچستان و حساسیت های منطقه ایرانشهر، حضرت آقا دستور دادند دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر دو استان خراسان و اصفهان در ایرانشهر نیز باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی اظهار داشت: با توجه به حضور دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در منطقه می بایست فضای تبلیغ دین و مکتب اهل بیت در کشور گسترش پیدا کند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ادامه پیرامون وظایف مبلغان، «رسالت» را از ویژگی های بارز پیامبر اسلام(ص) دانست و بیان داشت: خداوند به طلاب و روحانیون این اذن را داده است که یکی از کارهای پیامبر(ص) به نام «رسالت» را نجام دهند و توفیق تلبس به لباس روحانیت را داشته باشند، لذا ابلاغ پیام الهی رسول اکرم(ص) وظیفه همه مبلغان می باشد.

وی به اهمیت مساله تبلیغ و حمایت مبلغان در منطقه جنوب شرق کشور اشاره و مطرح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور آمادگی حمایت از طلاب و مبلغانی فعال و دغدغه مند را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در پایان افزود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در زمینه فکری، مشورتی و عملیاتی آماده شنیدن نظرات و همکاری همه بزرگان می باشد، لذا کسانی که دغدغه دین دارند با دادن طرح و برنامه در پیشبرد برنامه های فرهنگی یاری رسان ما باشند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر نیز در این جلسه با اشاره به گسترش ویروس کرونا در منطقه طی سال گذشته و کاهش تشکیل محافل تبلیغی، نکاتی را در خصوص تبلیغ در ایام کرونایی برای مبلغان متذکر شد و اظهار داشت: مدارس و محافل دینی تحت الشعاع ویروس کرونا قرار گرفت و باعث شد تعطیل و یا نیمه تعطیل شوند، لذا با برنامه ریزی دقیق و منظم باید این کاستی ها از سوی مبلغان رفع گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما