جمعه 31 فروردين 1403   05:38:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور:

خروجی دانشگاه ها باید تربیت افراد روشنفکر و متدین باشد

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با اشاره به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از جمعیت دانشجویی کشور گفت: خروجی دانشگاه ها باید تربیت افراد روشنفکر و متدین باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر و نماینده ولی فقیه در این دانشگاه اظهار داشت: حضور دانشجو در هر شهر و منطقه یکی از فرصت های طلایی است که باید از این فرصت استفاده کرد.

وی گفت: اگر از ظرفیت های دانشجویان و دانشگاهیان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده مفید نشود همین فرصت ها تبدیل به تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی بیان داشت: انتظار و مطالبه مقام معظم رهبری از جمعیت دانشجو، یک روشنفکر تمام عیار مسلمان متدین است، لذا در تحقق این انتظار لازم است تربیت این قشر با این ملاک صورت گیرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ادامه افزود: روحیه مطالبه گر و پرسشگر دانشجویان و دانشگاهیان در فضای دانشگاه باید زنده باشد و امروز کشور به این روحیه ها نیازمند است.

وی خواستار احیای کرسی های آزاد اندیشی در فضای دانشگاه ها شد و بیان داشت: داشجویان باید در ریزترین پدیده های سیاسی دنیا و کشور ورود کنند و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مباحث دانش افزایی در دانشگاه ها می تواند در این باره مفید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی به لزوم شناسایی افراد اهل پژوهش و نویسندگی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: دانشجویان و افراد اهل پژوهش و نویسندگی باید شناسایی شوند، زیرا وجود این افراد برای منطقه مفید خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین افضلی تبار «معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر» در ادامه این جلسه با اشاره به سابقه حضور دفتر تبلیغات اسلامی در این شهرستان، افزود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق اهمیت زیادی در این منطقه دارد.

احمد ابراهیمی «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر» نیز در این جلسه از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق به عنوان یک نهاد ارزشمند و با برکت برای این منطقه یاد کرد و با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی و این دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد جهت برنامه ریزی آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر، طرح ها و موارد مورد نظر به دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور ارائه شود تا این طرح ها تکمیل و مقدمات عملیاتی شدن آنها نیز فراهم گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما