سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   12:35:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور:

معضل عدم خروجی در امورات فرهنگی هر شهر را باید ریشه یابی و حل کنیم

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور نداشتن خروجی مفید در برخی از امورات فرهنگی را یک معضل جدی دانست و گفت: معضل عدم خروجی در امورات فرهنگی هر شهر را باید ریشه یابی و حل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در نشست مشترک با حجت الاسلام والمسلمین کریمی «امام جمعه بخش بزمان» از حضور مقام معظم رهبری در شهر بزمان در زمان تبعید یاد کرد و اظهار داشت: حضور کوتاه مقام معظم رهبری در شهر بزمان و ارتباط عمیقی که مردم در آن زمان با ایشان برقرار کردند، باعث ولایی ماندن شهر بزمان شده است.

وی درباره سابقه بالای فرهنگی، مذهبی و تمدنی شهر بزمان گفت: اگر به سابقه شهر بزمان ارجاع شود این شهر ولایی و مردمش ولایتمدار می باشند و شیعه و سنی در کنار هم با حفظ وحدت زندگی می کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: برای مشکلات و معضلات شهر بزمان باید برنامه ریزی های بلند مدت شود و این مهم نیازمند شناسایی معضلات و ریشه یابی آن می باشد.

وی، نداشتن خروجی مفید در برخی از امورات فرهنگی را یک معضل جدی دانست و افزود: ما باید با برنامه های بلند مدت و دقیق، معضل عدم خروجی در امورات فرهنگی هر شهر را ریشه یابی و آنها را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی به موضوع تقویت مبلغان منطقه بزمان اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت مبلغان یکی از راهبردهای اصولی است و ما در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین کریمی با تقدیر از برنامه های آموزشی، جهادی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، بر افزایش همکاری و ایجاد کارگروه های مشورتی تأکید کرد.

وی برگزاری کارگروه های مشورتی را در ریشه یابی معضلات و مشکلات فرهنگی مؤثر دانست و یادآور شد: اگر معضلات و مشکلات ریشه یابی و با برنامه دقیق رفع نشوند برای همیشه در جوامع ماندگار می شوند.

امام جمعه بزمان در پایان به تشریح فعالیت هایی که می توان بصورت مشترک با شعبه جنوب شرق در منطقه بزمان انجام داد، اشاره کرد.

گفتنی است، در این جلسه طرفین بر تقویت همکاری ها و تبادل نظر در امورات تأکید کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما