شنبه 1 ارديبهشت 1403   05:24:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تاکید کرد؛

لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های حوزه های علمیه شمال سیستان و بلوچستان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بر استفاده بیشتر از ظرفیت های حوزه های علمیه شمال استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی در بازدید از نمایندگی شمال استان سیستان و بلوچستان، استفاده بیشتر از ظرفیت های فرهنگی استان به ويژه همکاری، رایزنی و استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه شمال استان اعم ازبرادر و خواهر را در دستور کار این نمایندگی قرار داد.

وی تعامل، رایزنی و همکاری با دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان را از ضروریات دانست و این نمایندگی را به تعاملات بیش از پیش با این نهاد مهم در استان سیستان و بلوچستان توصیه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در ادامه همکاری با سایر نهادهای فرهنگی، ارگانهای نظامی و همچنین تعاملات سازنده باگروهای تبلیغی، فرهنگی و جهادی را مهم برشمرد و شناسایی موسسات مردم نهاد وخیرین در شمال استان سیستان و بلوچستان را به عهده نمایندگی شمال استان این شعبه واگذار کرد.

در ادامه این جلسه کارشناس فرهنگی تبلیغی شعبه جنوب شرق کشور و مسئول در نمایندگی شمال استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) به تشریح فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در سال های گذشته به ويژه درسال 99 پرداخت و همچنین درباره فعالیت ها و ظرفیت های پیش رو در سال 1400 توضیحاتی را تشریح کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما