بوستان کتاب
1397/12/3 جمعه همکاری مؤسسه بوستان کتاب با معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی رئیس مؤسسه بوستان کتاب و معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی طی نشستی مشترک به تفاهم‌هایی جهت همکاری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، محمدباقر انصاری «رئیس مؤسسه بوستان کتاب» طی سفری به مشهد مقدس و حضور در ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان‌رضوی، در نشستی صمیمانه با حجت‌الاسلام کندری «معاون پژوهش این مرکز» به تفاهم‌های مشترکی دست یافتند.

در این نشست، انصاری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب، دیده شدن فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی است و یکی از این خروجی ها، تلاش‌های مؤسسه بوستان کتاب و آثار پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می‌باشد.

وی گفت: مؤسسه بوستان کتاب با ظرفیت بالای چاپ، نشر و پخش می‌تواند بستر مناسبی برای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و فعالیت های دینی باشد، لذا همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی با مؤسسه بوستان کتاب می‌تواند ویترین مناسبی ایجاد کند تا سوای فعالیت‌های دو نهاد، آثار مکتوب علمی و فرهنگی به معرض دید و استفاده طلاب خراسان بزرگ و حتی شرق کشور قرار گیرد.

در این نشست، حجت‌الاسلام کندری با اظهار خرسندی از این تعامل و حضور رئیس مؤسسه بوستان کتاب در این مرکز، ضمن استقبال از فروش کتب قسطی به طلاب و مدارس بر اساس تنظیم قرارداد و همچنین همکاری در جهت برگزاری نمایشگاه کتاب، خواستار چاپ برخی از آثار مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی شد.

رئیس مؤسسه بوستان کتاب ضمن بازدید از تلاش‌های فروشگاه این مؤسسه در مشهد، با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دیگر مدیران این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما