فقه
1397/10/9 يكشنبه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ شماره 94 فصلنامه «فقه» منتشر شد نود و چهارمین شماره فصلنامه علمی - پژوهشی «فقه» در 164 صفحه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، شماره 94  فصلنامه علمی - پژوهشی «فقه» به صاحب امتیازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات  اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسؤولی عبدالرضا ایزدپناه منتشر شد.

این شماره از فصلنامه علمی - پژوهشی «فقه» مشتمل بر 6 مقاله است که عبارت از «الگوواره‌ای نوین در ساختارشناسی فقه» نوشته محمدهادی یعقوب‌نژاد، «جبران خسارت عدم‌النفعِ ناشی از تأخیر تأدیه در نظام بانکی» اثر سیدامراله حسینی، «نگرشی نو به حکم فقهی ربا در بیع معاطاتی» به قلم محمدرضا کیخا و سمیه نوری و سیدحسین آل‌طاها، «ضرورت برگشت قانون به فقه در جرم ترک نفقه» نوشته اسماعیل آقابابائی‌بنی، «بازپژوهی مقتضای ذات عقد نکاح از منظر فقه فریقین و حقوق مدنی ایران» اثر رضا دهقان‌نژاد و سیدسجاد محمدی و حسن پورلطف‌اله، «حکم خوف خیانت دشمن در مهادنه با رویکرد فقه مقارن و امکان تسری آن» به قلم محمدرسول آهنگران و مهدی نوروزی می باشد.

شایان ذکر است که در پایان این فصلنامه، چکیده مقالات ذکر شده به زبان عربی و انگلیسی آمده است.

این فصلنامه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی(ISC) و بانک اطلاعات کشر (www.Magiran.com)، پایگاه مجلات تخصصی نور(www.Noormags.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی(www.daftarmags.ir) نمایه می شود.

دفتر این فصلنامه در قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، صندوق پستی 599-37185 واقع شده است.  علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر این فصلنامه به شماره 37742158-025 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» در 164 صفحه و 7000 تومان منتشر شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما